Grinvain

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement

Ik heb zojuist mijn abonnement verlegd via my vodafone. Ik de bevestigingsemail staat een ander maandbedrag dan op de site. De Ziggo en black friday korting ontbreken daar.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Grinvain
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ze Ziggo korting ontbreekt is normaal, want ze moeten eerst controleren of je gegevens nog wel kloppen bij het aanschaffen van je nieuwe abonnement. Natuurlijk weten ze dat je daar nog woont maar zo gaat het nu eenmaal bij een nieuw contract, eerst weer controleren. Daarom staat je Ziggo korting er niet op.

Geen Black Friday korting erop snap ik niet helemaal want op de site stond overal een klein zinnetje dat de korting er al in de totaal prijs verwerkt is. Er stond een zinnetje op de site: De Black Friday korting is verwerkt in de prijs! Nu weet ik niet of het totaal bedrag wat jij nu per mail hebt ontvangen dezelfde prijs is als op de site of dat je dan toch nog die korting mist van Black Friday.

Voor dat laatste zou je het best contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem kijken wat je kortingen nu zijn en daar meer advies over geven. Succes in ieder geval!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Grinvain
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ze Ziggo korting ontbreekt is normaal, want ze moeten eerst controleren of je gegevens nog wel kloppen bij het aanschaffen van je nieuwe abonnement. Natuurlijk weten ze dat je daar nog woont maar zo gaat het nu eenmaal bij een nieuw contract, eerst weer controleren. Daarom staat je Ziggo korting er niet op.

Geen Black Friday korting erop snap ik niet helemaal want op de site stond overal een klein zinnetje dat de korting er al in de totaal prijs verwerkt is. Er stond een zinnetje op de site: De Black Friday korting is verwerkt in de prijs! Nu weet ik niet of het totaal bedrag wat jij nu per mail hebt ontvangen dezelfde prijs is als op de site of dat je dan toch nog die korting mist van Black Friday.

Voor dat laatste zou je het best contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem kijken wat je kortingen nu zijn en daar meer advies over geven. Succes in ieder geval!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice @Grinvain?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic