jeroneaadt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging contract

Ik vroeg me af, mijn contract loop tot en met 29 april 2019, nu geeft mij Vodafone App aan dat ik kan verlengen maar als ik verder ga op MYvodafone, geeft ie aan dat ik nog niet kan verlengen. Iemand hier ervaring mee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi jeroneaadt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan 4 maanden (120 dagen) voor eind contract je abonnement laten verlengen of een nieuw contract afsluiten. Waarschijnlijk is het net aan. Dus ik zou nog even wachten tot in januari, dan is het zeker binnen die 120 dagen. Je zit nu net op het randje van die 120 dagen namelijk 🙂

Dus in het nieuwe jaar gaat dat zeker wel goed komen en zal het ook lukken.
Succes en alvast een fijne jaarwisseling!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi jeroneaadt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan 4 maanden (120 dagen) voor eind contract je abonnement laten verlengen of een nieuw contract afsluiten. Waarschijnlijk is het net aan. Dus ik zou nog even wachten tot in januari, dan is het zeker binnen die 120 dagen. Je zit nu net op het randje van die 120 dagen namelijk 🙂

Dus in het nieuwe jaar gaat dat zeker wel goed komen en zal het ook lukken.
Succes en alvast een fijne jaarwisseling!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht het daarna nog niet lukken, raad ik je aan om te bellen met 0800-0560. Dan zetten mijn collega's handmatig een verlenging in het systeem voor je.
jeroneaadt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, snap ik. Vind het alleen gek dat de app aangeeft dat ik kan verlengen en op MyVodafone van niet, terwijl het hetzelfde account is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
jeroneaadt wrote:
Ja, snap ik. Vind het alleen gek dat de app aangeeft dat ik kan verlengen en op MyVodafone van niet, terwijl het hetzelfde account is.

Ja, waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt en waar computers worden gebruikt ook 🙂
Laten we het daar op houden maar als je mijn advies of die van Steven opvolgt dan komt het zeker goed in het nieuwe jaar. Als je nog 2 dagen kunt wachten is er niets aan de hand :wink: (je zit gewoon net op het randje van de aantal dagen)
Tarwewijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gewoon door laten lopen kan goedkoper zijn dan verlengen, als toestel betaling wegvalt was bij mij 13dec.en einde contract 1GB 100min.en gratis sms ,heb zelf mobiel gekocht , en contract loopt door elk maand opzegbaar voor bedrag onder 13€ wat mijn abb.bij verlengen kost. Heb gecheckt ,nr wordt niet prepaid en contract loopt door.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Tarwewijk
Als je een contract hebt met kortingen kan het voorkomen dat deze kortingen na je contract komen te vervallen en dan ga je meer betalen voor je abonnement. Dan is het zeker verstandig om een nieuw contract aan te gaan of eventueel te verlengen met korting.

Maar dat is mijn ervaring, jij hebt waarschijnlijk toch andere ervaringen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het ondertussen al gelukt met verlengen via My Vodafone @jeroneaadt?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er binnenkort geen reactie meer volgt, gaat het topic op slot.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic