koudsr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging

ik heb aanbod voor verlenging gekregen. zou gebaseerd zijn op gebruik. aanbod is echter onbeperkt bellen terwijl ik nagenoeg nooit bel en minder mb's terwijl ik regelmatig tegen grens aanzit. daarbij ook hogere kosten. op wiens gebruik gabaseerd?

grt

Johan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Die 4GB snap ik wel een beetje. Aangezien je maar 2x er net tegen aan zit en verder altijd maar rond de 2 GB. En dan zit 300min bellen daar eenmaal bij in. Dus Start XL voor 2 jaren is natuurlijk een mooi abonnement voor 20,- euro per maand. Daar zou ik dan zeker wel voor kiezen. Die andere is te laag voor je en Red is duidelijk te hoor (veel te hoog, afgaande op wat ik nu hier op het plaatje zie).

De keuze is natuurlijk geheel aan jezelf, mijn verhaal is alleen advies waar je me niet aan kunt binden 🙂 😛

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi koudsr
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Adviezen zijn altijd leuk om te krijgen maar je moet gewoon doen wat je zelf het beste lijkt. Zoals je zegt is het vreemd dat wanneer je nooit belt je onbeperkt bellen krijgt als advies en minder MB's maar zelf merk je op dat je er altijd bijna tegen aan zit. Advies, leg de laatste 6 maanden facturen naast elkaar en kijk zelf wat het beste is.

Dan heb je de regie zelf in handen en weet je zeker dat je de juiste keuze maakt. Je kan beter iets meer MB's nemen en misschien val je dan vanzelf wel in het onbeperkt bellen Red abonnement. Heb je ook nog eens Ziggo dan krijg je ook nog dubbel MB's.

Mocht je er zelf uit zijn gekomen, laat nog even weten welke je hebt gekozen 🙂
ralpheus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk dat de adviezen van Vodafone ook beter kunnen. Waarom zou ik 5 euro per maand meer betalen voor minder data en bellen??? Zie screenshot.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Die 4GB snap ik wel een beetje. Aangezien je maar 2x er net tegen aan zit en verder altijd maar rond de 2 GB. En dan zit 300min bellen daar eenmaal bij in. Dus Start XL voor 2 jaren is natuurlijk een mooi abonnement voor 20,- euro per maand. Daar zou ik dan zeker wel voor kiezen. Die andere is te laag voor je en Red is duidelijk te hoor (veel te hoog, afgaande op wat ik nu hier op het plaatje zie).

De keuze is natuurlijk geheel aan jezelf, mijn verhaal is alleen advies waar je me niet aan kunt binden 🙂 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic