Scherpschutter

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengingsaanbod bij Red Together

Hallo, we hebben met 3 gezinsleden samen een Red Together abonnement. 2 van de 3 gezinsleden hebben een verlengingsaanbod van Vodafone gekregen. Als ik op het aanbod in ga, dan ben ik m'n Red Together met de voordelen, kwijt, en dat zou ik jammer vinden. We hebben ook Ziggo en hebben, net als andere klanten, daar ook voordelen van, dus dát kan de aanbieding niet zijn.
Vodafone zou blij zijn als we klant blijven en doet dus dat aanbod. Kan ik een ander aanbod krijgen waarmee zowel Vodafone als wij blij zijn met de samenwerking? Ik denk aan een (eenmalige) leuke korting of gratis leuk toestel? Het zou jammer zijn als het aanbod verloren zou gaan. toch?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Scherpschutter
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort dingen moet je echt bij de klantenservice van Vodafone zijn. Via de Community is dit niet mogelijk om te bespreken. Ja kan hiervoor bellen met 0800-0200976. Vodafone is daar aanwezig van maandag tot en met vrijdag vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.

Wie weet kunnen ze je een aanbod doen, je kan het altijd even proberen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Scherpschutter
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort dingen moet je echt bij de klantenservice van Vodafone zijn. Via de Community is dit niet mogelijk om te bespreken. Ja kan hiervoor bellen met 0800-0200976. Vodafone is daar aanwezig van maandag tot en met vrijdag vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.

Wie weet kunnen ze je een aanbod doen, je kan het altijd even proberen.
Scherpschutter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je wel, ga ik doen. :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's @Scherpschutter?
Scherpschutter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Steven,

Ja, ik heb via email, antwoord gehad van je collega (Vrank) en helaas zit er, omdat we Red Together hebben, geen korting of ander voordeel voor ons in. Het aanbod van Vodafone hebben we dus niets aan, helaas :cry: Ook is er geen ander aanbod gedaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is jammer om te horen Scherpschutter
Aan het Red together abonnement zitten inderdaad voordelen zoals veel data en het delen van data wat bij andere abonnementen niet is. Om aan die voordelen te voldoen dient het Red together te blijven. Wordt het aangepast, dan verdwijnt dit natuurlijk ook.
Je kunt eventueel ook bellen met 0800-0560 (afdeling verkoop). Mijn collega's kunnen je een persoonlijk aanbod doen, maar dat zal niet gebaseerd zijn op Red Together.
Scherpschutter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Steven : Nee, ik laat het zo. We zijn best tevreden met zoveel data (160GB) en het netwerk is ook heel goed. Bedankt voor je reacties :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan! De andere abonnementen hebben natuurlijk minder data. Dan is dit echt het beste wat er op dit moment is.
Fijn om te horen dat het netwerk en zoveel data bevalt ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic