Vronsky

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verschil 'Prepaid BB Sim Only' (7,50 Euro p/m) en 'Prepaid BloX voor BB' (12,50 Euro p/m)

Hallo,
Kan iemand mij uitleggen wat het verschill is tussen deze twee prepaid Sim Only diensten ??
 
Thanks,
V.
4 Reacties 4
Wouterstaps

Stamgast
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Hallo Vronksky,
 
welkom op dit forum!
De Prepaid BloX voor BB van 12,50 p/m is de blox die je nodig hebt om te kunnen internetten met een Blackberry. De prepaid BB Sim Only zoals die in de Vodafone webshop staat is de simkaart op zichzelf. Deze simkaart geeft je een telefoonnummer en direct 5 euro beltegoed (met 5 euro extra na registratie op de website). Op deze simkaart kan vervolgens de Blox aangezet worden
 
Ik hoop dat het hiermee wat duidelijker is
 
groet
Wouter
Vronsky
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus die 7,50 Euro voor 'Prepaid BB Sim Only' is alleen de eenmalige aanschaf (met wat tegoed), geen maandbedrag ?
Wouterstaps

Stamgast
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Inderdaad. Je zult altijd die Blox van 12,50 p/maand aan moeten hebben staan. Het was altijd zo dat je een speciale Blackberry prepaid simkaart nodig had om die Blox uberhaupt te kunnen activeren, maar ik meen pasgeleden gehoord te hebben dat dat geen vereiste meer is. 
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Het antwoord van Wouterstaps is correct, ook wat betreft de BloX: je kunt deze tegenwoordig op elke simkaart aansluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic