Gemma123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via Ziggo abonnement afgesloten

Hallo,
ik heb via Ziggo een abonnement afgesloten op de Iphone 7+
Nu heb ik de betaling via iDeal wel gedaan, maar nooit een bevestiging ontvangen en kan ik via mijn vodafone en mijn ziggo niet inzien van hoe of wat.

Doe ik iets verkeerd, ga ik iets te snel?

Ik hoop snel te weten hoe of wat.

Groetjes.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Gemma123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vragen kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je inzien wat er aan de hand is en of de bestelling goed verloopt.

Via Ziggo een abonnement aanschaffen is wel heel vreemd want dat kan niet (niet via hun site dan). Dus je zal dit toch echt via Vodafone moeten hebben gedaan, lijkt me.

Eventueel kan je nog een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook om te vragen hoe het er mee staat.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Gemma123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vragen kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je inzien wat er aan de hand is en of de bestelling goed verloopt.

Via Ziggo een abonnement aanschaffen is wel heel vreemd want dat kan niet (niet via hun site dan). Dus je zal dit toch echt via Vodafone moeten hebben gedaan, lijkt me.

Eventueel kan je nog een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook om te vragen hoe het er mee staat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic