Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Vodafone Contacten backup werkt niet goed icm S3

Gebruikt hier iemand ook de app vodafone contacten backup?
Ik heb deze op mijn S3 geinstalleerd en een backup gemaakt. Als ik vervolgens online inlog in de vodafone contacten backup zie ik keurig welke contacten er vodafone hebben.
Alleen op mijn telefoon zie ik maar bij 2 contactpersonen een vodafone logo staan en bij alle andere (vodafone) contacten niet.

Heb telefonisch contact gehad met de smartphone crew, die gaven aan dat de contacten op de telefoon zelf moeten staan (dat was al zo) vervolgens gaven ze aan de app op de telefoon te deinstalleren en daarna opnieuw te installeren. Dat heeft niet echter niet geholpen.

Wel heb ik heb bij een aantal contacten welke ook in whatsapp staan 2 icoontjes staan in het toestel namelijk een telefoon en een whatsapp icoon. Ik heb een bij een aantal contactpersonen deze van elkaar ontkoppeld maar ook dit helpt niet.
 
wie heeft de oplossing?
5 Reacties 5
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé Megapaul, hoe lang is dit al zo? Het kan namelijk enkele uren duren voordat alle contactfoto's ook op je toestel zijn bijgewerkt. Je gebruikt verder geen andere synchronisatie- of backupdiensten (Google Contacten, Exchange,...)?
Megapaul
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Dit is al sinds ik de contacten backup erop heb staan ik had eerst 1 contactpersoon waarbij er een vodafone logo bij stond later werden het er 2 maar het is daarbij gebleven.
 
ik heb geen andere synchronisatie aan staan.
 
Als je de sync doet met de contacten backup dan moeten de logo's er toch gewoon bij staan?
 
Ik heb alle online gegevens gewist en opnieuw het hele proces doorlopen echter het heeft niet geholpen.
 
Nog steeds alleen 2 personen waar een logo bij staat  😞
Megapaul
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Inmiddels heb ik sinds gisteravond 7 personen waarbij er een vodafone logo wordt weergegeven.
Dit blijft op 7 personen staan......
 
Die app werkt niet zoals het zou moeten....
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Megapaul,

Vreemd dat je niet bij alle Vodafone contacten met een Vodafone logo ziet verschijnen. Dagelijks verversen we de lijst van vodafone klanten op de servers van Contacten Backup. Toch kan het soms tot 3 dagen duren voordat een contactpersoon voorzien wordt van een Vodafone logo in de afbeelding. Contacten die zijn opgeslagen op de simkaart, of via een andere Contacten Backup dienst worden sowieso niet gebackupt. Deze moeten eerst gekopieerd worden naar het geheugen van het toestel. (Zie ook http://voda.fo/ne/29yrv). Mocht het na een aantal dagen nog steeds niet werken, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via 1201 of via Social Media.
Megapaul
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
@robbie, ik heb de contacten in mijn telefoon staan alle andere synchronisatie instellingen mbt contacten staan uit.
Nogmaal voor de tigste keer her proces doorlopen.
De concacten worden gesynct met de backup app. Heb nu bij 1 contact een vodafone logo staan...
Ik wacht weer af. Wat wel raar is dat ik tegenstrijdige dingen antwoorden krijg.
De een zegt een dag een ander 3 dagen......

Ik probeer het via social media. Ik hoop dat ik dat ze er dan uitkomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic