butterly7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone activeren lukt niet met samsung duo simkaart.

Ik heb vrijdag (30 januari 2015)mijn telefoon binnen gekregen,s,avonds activatie online verstuurd.
Ik heb een Samsung S duo sim,op mijn verbruik staat ook nog eens dat ik over mijn linmiet zit.(1024mb)

Wat absoluut niet kan,er achter staat wel storing.Erg onduidelijk dus.

Ik heb van alles geprobeerd,ook op mijn andere phone werkt de simkaart niet.
Bellen naar klantenservice gaat ook niet,en via facebook wordt ik in pb niet te woord gestaan.

Graag een oplossing van u kant,

Butterly7
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Butterfly7, dat loopt niet helemaal smooth zo.
Er was inderdaad een vertraging op het netwerk met activeren van simkaarten. Inmiddels is de wachtrij weg gewerkt en zou iedereen geactiveerd moeten zijn.
Mocht je duo-sim nog steeds niet werken, dan vermoed ik dat dit niet het gevolg is van de vertraging maar dat er iets anders aan de hand is.
Dit zouden we moeten onderzoeken.
Als je de klantenservice met een ander toestel wil bellen, dan kan dat op nummer 06- 54 500 100.
Laat je nog even weten als het allemaal naar behoren werkt?
Succes, Per
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @butterly7 ,

Is het nog gelukt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic