Cocorbw

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone inruilactie

Goedemorgen Vodafone klantenservice, ik heb op 13 februari jl. de nieuwe Samsung S24 besteld bij Vodafone in Leidschendam, heb deze 19 februari jl. opgehaald en mij aangemeld voor de inruilactie. 22 februari heb ik de unieke actiecode ontvangen. Ik heb een Samsung Galaxy S7 32 Gb om in te ruilen, deze stond 13 februari ook in de lijst van de inruildeals. In de winkel is er speciaal voor mij nog gebeld hoe het zat met de actie, zij wisten het ook nog niet precies: ik zou € 200 terug krijgen, als het toestel in goede staat is, en de dagwaarde van, toen, € 12 maar dat laatste bedrag kon veranderen. Zie bijgevoegd screenshot. Op die voorwaarden heb ik de telefoon en accessoires gekocht. Nu is de S7 ineens uit de lijst verdwenen en kan ik geen gebruik maken van de actie... ook niet met de IMEI code. Dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Ik vertrouw erop dat dit berust op een misverstand? Hoe kan ik alsnog gebruik maken van deze actie. Ik moet de telefoon binnen 1 week na ontvangst van de code versturen.

Bij Vodafone in Zoetermeer Stadshart had ik overigens verkeerde informatie ontvangen over de inruilactie want daar zeiden ze dat ik ook de S3 in kon leveren maar die heb ik nooit in de lijst zien staan; heel slordig dat zij verkeerde informatie verstrekken. 

Hoop zsm van u te horen!

Vriendelijke groet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Cocorbw, goedemiddag en welkom hier!

Wat een ontzettend vervelende situatie dat het betreffende toestel niet meer in de lijst van de toestellen staat bij onze inruildeals. Ik heb je vraag vanochtend uitgezet bij één van mijn contactpersonen binnen LikeWize om te informeren wat hierin mogelijk is en of er nog een andere wijze is om alsnog gebruik te maken van deze actie. Ik kreeg het volgende antwoord terug: ''De Samsung S6 en S7 zijn helaas niet meer aan te melden. Ik kan daar niets meer aan veranderen en klant zal dan een ander toestel aan moeten melden om gebruik te kunnen maken van de promo code. ''

Mijn excuses hiervoor. Ik had je graag ander nieuws gebracht 😞 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Welkom. op de Vodafone Community een klant helpt Klant Community waar klanten elkaar helpen.

 

Ik zag in een topic hier dat er vertaging is onstaan bij het verwerken van de inruildeals dit houd in dat een

Vodafone Community Medewerker @Cecilia je beste te woord kan staan, anders je even met de klantenservice

contact op kan nemen.

 

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen.

Komt er geen medewerker langs kan u altijd nog contact opnemen via de Vodafone Klantenservice of door direct antwoord op de 

vraag, door contact met de Vodafone Chat te krijgen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Cocorbw, goedemiddag en welkom hier!

Wat een ontzettend vervelende situatie dat het betreffende toestel niet meer in de lijst van de toestellen staat bij onze inruildeals. Ik heb je vraag vanochtend uitgezet bij één van mijn contactpersonen binnen LikeWize om te informeren wat hierin mogelijk is en of er nog een andere wijze is om alsnog gebruik te maken van deze actie. Ik kreeg het volgende antwoord terug: ''De Samsung S6 en S7 zijn helaas niet meer aan te melden. Ik kan daar niets meer aan veranderen en klant zal dan een ander toestel aan moeten melden om gebruik te kunnen maken van de promo code. ''

Mijn excuses hiervoor. Ik had je graag ander nieuws gebracht 😞 

Cocorbw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste @Cecilia , dank voor de moeite. Jij kunt er niets aan doen maar ik heb deze telefoon gekocht op basis van deze deal. Ik wilde er heel zeker van zijn, vandaar dat er nog speciaal over gebeld is. Ik vind het schandalig dat dit zo gaat. Zo'n actie kan cq mag toch niet tussendoor gewijzigd worden?! Ik heb bewijs meegestuurd dat op moment van aankoop cq bestelling de S7 nog in de lijst stond... Echt absurd!

Vriendelijke groet, Coco

Cocorbw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Cecilia nog een kort berichtje er achteraan. Zou je het ajb nog eens aan een supervisor voor kunnen leggen. Ik begrijp het gewoon niet. Heb het er ook met meerdere mensen over gehad. Het is een kort lopende actie en dan kun je in die korte periode toch niet de actievoorwaarden wijzigen...

Hoop van harte dat je nog iets voor mij kunt doen en bereiken. Heel veel dank bij voorbaat!

Vriendelijke groet, Coco

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Cocorbw 
Als er iemand hierin iets had kunnen betekenen dan was het mijn contactpersoon binnen LikeWize geweest. Zij handelen namelijk de inruildeals af. Om die reden heb ik juist deze persoon benaderd en alle informatie meegestuurd om te vragen of er wellicht een andere manier was om alsnog de S7 te kunnen inleveren, maar helaas is dat niet het geval. Ik vind dit zelf ook ontzettend jammer, want het is natuurlijk veel fijner om ander nieuws te brengen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic