bvdbooga

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WIFI niet meer aan te zetten op Galaxy S2

Sinds gisteren lukt het me niet meer om de WIFI van mijn Samsung Galaxy S2 - i9100 aan te zetten.
Ik had gisteren mijn mobiel uitgezet en deze aan de oplader gehangen. Daarna heb ik de mobiel (aan de lader) weer aangezet en het laatste berichtje wat ontvangen is is een Whatsapp bericht. Ik meende er zeker van te zijn dat de WIFI aan stond, maar toen is gisteravond mijn mobiel paktje zag ik het icoontje van de WIFI niet in de bovenste balk stond.
Geprobeerd om via Instellingen - Wifi om WIFI weer aan te zetten maar zonder succes. Er kwam een melding staan dat hij Wifi aan het initialiseren was, maar daar houd het op en gaat de On/Off slider weer naar Off.
Gisteren draaide de mobiel nog op Android 4.0.3, daarna een OTA update naar 4.0.4 gedaan.
Maar ook in deze versie zonder succes.
Vandaag geupdate naar android 4.1.2 en wederom zonder succes, na het proberen in te schakelen van de WIFI, komt de melding "Inschakelen..." en dan houdt het weer op en gaat de slider weer naar OFF.
 
Heeft iemand hier al ervaring mee?
 
Gegroet,
Bart.
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo bvdbooga,

Welkom op het Vodafone Forum!

Wat vreemd dat je toestel ineens besloten heeft om geen wifi-netwerk meer te herkennen.
Heb je dit alleen bij je thuisnetwerk of overal (bijvoorbeeld bij hotspots)?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic