jjvandenberg

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar is Mobile protect ?

Als mijn telefoon zoek raakt moet ik mobile protect kunnen gebruiken om hem te blokkeren.
Sinds de website "verbeterd" is, is die dienst niet meer te vinden, ik word daar niet blij van.
Heb weken geleden al een call aangemaakt, maar een afdoende antwoord blijft uit 😞
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Update m.b.t. de functie van Mobile Protect direct in My Vodafone. Deze functie gaat niet terugkomen. Je kunt Mobile Protect wel blijven benaderen via deze link.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @jjvandenberg,

Ik zie hem inderdaad niet staan. Wel weet ik dat dit weekend werkzaamheden zijn (zie my Vodafone voor de melding)

Of mobile protect terug wordt gezet durf ik je niet te zeggen.
Je kunt eventueel betreft de status van je case contact opnemen via my vodafone of door contact op te nemen via de chat of de klantenservice.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
jjvandenberg
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is toch raar, dat het opeens weg is en niemand weet waar het gebleven is .........
Anonymous
Niet van toepassing
Nogmaals raad ik je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Maybe dat zij iets meer weten. Het kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat de meeste klanten zijn omgezet naar het nieuwe systeem dus ook de nieuwe my vodafone en deze daar in (nog) niet in terug te vinden is.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@jjvandenberg

Wat krijg je te zien als je inlogt via deze link? https://mobileprotect.vodafone.nl/iframe.jsp
jjvandenberg
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje

Oops, there has been an error
Something unexpected has happened. Please try again later.

dat is wat er gebeurt 😞
jjvandenberg
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje
of dit ...

This content cannot be displayed in a frame

To help protect the security of information you enter into this website, the publisher of this content does not allow it to be displayed in a frame.
What you can try:
Open this content in a new window

jjvandenberg
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje
Het is duidelijk allemaal niet up-to-date....
Als je op jouw lnk inlogt met telefoonnr & password, dan krijg je na wat framefouten de melding dat je voortaan met je emailadres moet inloggen.
als je op jouw link inlogt met email adres en password , kom je met wat slordige frame foutmeldingen uiteindelijk in het "verbeterde" MyVodafone terecht, en daar is niets te vinden van Mobile Protect.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@jjvandenberg

Ik heb intern navraag gedaan en het blijkt dat de Mobile Protect gegevens nog niet zichtbaar zijn via My Vodafone. Deze functie komt zo snel mogelijk weer terug!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Er is helaas nog geen update over de functie in My Vodafone, maar je kunt wel gewoon inloggen op Mobile Protect via deze link. Zodra er meer informatie is zullen we dit natuurlijk doorgeven 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Update m.b.t. de functie van Mobile Protect direct in My Vodafone. Deze functie gaat niet terugkomen. Je kunt Mobile Protect wel blijven benaderen via deze link.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic