KopjeKoffie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waar vind ik de aankoopbon voor het aanvragen van de AKG promotie?

Bij de nieuwe S9 telefoon ontvang je gratis een AKG koptelefoon. Voor het aanvragen moet ik een aankoopbon insturen naar Samsung. Ik heb de telefoons via Vodafone besteld. Waar vind ik nu de aankoopbon? Hij staat niet bij mijn facturen want die worden pas later aangemaakt. Bij Status Bestelling staat het wel, maar dat is geen document dat ik kan insturen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi KopjeKoffie
Als ik je naam lees krijg ik gelijk trek 🙂
Maar we zijn hier niet voor een gezellig kopje koffie, je wilt antwoord op je vraag :wink:

Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen)

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi KopjeKoffie
Als ik je naam lees krijg ik gelijk trek 🙂
Maar we zijn hier niet voor een gezellig kopje koffie, je wilt antwoord op je vraag :wink:

Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen)
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @KopjeKoffie,

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?

Groetjes,
KopjeKoffie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja het is helemaal gelukt! Bedankt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic