Reina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe telefoon?

Hoi ik heb mijn telefoon 28 mei besteld waneer komt die ongeveer binnen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Reina 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een abonnement en toestel hebt genomen. Bij het bestellen van een abonnement met toestel zal Vodafone eerst een BKR toetsing doen en daar kan misschien de kink in de kabel zitten. Daarnaast zit er dan ook nog weekend tussen en Pinksteren. Dit alles kan met elkaar te maken hebben dat het iets langer duurt dan normaal. En het toestel moet natuurlijk dan ook nog in voorraad zijn   

Wanneer je dinsdag nog geen bericht hebt ontvangen kan je zelf contact opnemen met de klantenservice of hier wachten op een Vodafone medewerker die met je mee kan kijken. Vul in de tussentijd bij de instellingen al je gegevens in zodat ze bij Vodafone gelijk kunnen kijken wat er is. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Reina 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een abonnement en toestel hebt genomen. Bij het bestellen van een abonnement met toestel zal Vodafone eerst een BKR toetsing doen en daar kan misschien de kink in de kabel zitten. Daarnaast zit er dan ook nog weekend tussen en Pinksteren. Dit alles kan met elkaar te maken hebben dat het iets langer duurt dan normaal. En het toestel moet natuurlijk dan ook nog in voorraad zijn   

Wanneer je dinsdag nog geen bericht hebt ontvangen kan je zelf contact opnemen met de klantenservice of hier wachten op een Vodafone medewerker die met je mee kan kijken. Vul in de tussentijd bij de instellingen al je gegevens in zodat ze bij Vodafone gelijk kunnen kijken wat er is. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Welkom op de Vodafone Community @Reina 

Je zit natuurlijk vol spanning nu te wachten op je nieuwe telefoon! Af en toe moet je jezelf ook eens verwennen. Zoals @Energieboy al aangeeft zal er bij het bestellen van een abonnement met toestel eerst een BKR-toetsing plaatsvinden. Heb je inmiddels zelf al contact gezocht met één van mijn collega's of iets vernomen van jouw bestelling? Zo niet, vul dan jouw volledige gegevens in in jouw Community profiel. Ik neem dan graag een kijkje achter de schermen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic