A.B

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Was blij dat ik kon doneren

Maar die gedachten kon ik snel vergeten, een dag geleden probeerde ik te Doneren alles leek te werken, tot op het eind ging het mis. Klik op doneren vink ge zet voor welk goede doel, start doneren toen viel beeld weg deze terug gehaald, verder gegaan op knop gedrukt doneren oké zag 0 MB en starte er gebeurde niets na een paar sec kreeg ik melding bedankt voor doneren.. Maar helaas zijn er geen MB's afgehaald nog een geprobeerd maar ook deze 2e Keer werd er niets af gehaald, dus helaas werkt het nog steeds niet beetje teleur gesteld heeft feedbacks? Nog wel zin als men er niet mee doet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het heeft geen zin om telkens een nieuw topic te openen hierover A.B
Je andere 2 topics hierover staat ook nog open waarin ik het advies geef om een case aan te laten maken. Ik raad je dan ook aan om dit te doen zodat het onderzocht kan worden. Dit is een iets ander traject dan alleen feedback geven via de app. Ik wil je dan ook verzoeken om het bij een topic te houden. Dit topic zal ik dan ook sluiten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het heeft geen zin om telkens een nieuw topic te openen hierover A.B
Je andere 2 topics hierover staat ook nog open waarin ik het advies geef om een case aan te laten maken. Ik raad je dan ook aan om dit te doen zodat het onderzocht kan worden. Dit is een iets ander traject dan alleen feedback geven via de app. Ik wil je dan ook verzoeken om het bij een topic te houden. Dit topic zal ik dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic