pjoosten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement naar prepaid (nummerbehoud)

Even een vervolg op dit topic:
https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/abonnement-naar-prepaid-met-nummerbehoud-hoe-werkt-dit-294902/index1.html#post295717

Ik begrijp wat er bedoeld wordt. Alleen nu probeer ik het te doen en blijkt mijn abonnement al afgelopen te zijn.

Welke opties heb ik dan nog?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi pjoosten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je abonnement is afgelopen dan kan je nu toch gewoon overstappen of heb je je abonnement ook al helemaal gestopt? Je kan natuurlijk alleen over als je abonnement nog loopt en je dan over gaat naar een prepaid kaartje.

Normaal gezien heb je een stilzwijgende abonnement dat door loopt als je niets doet en heb je een maand opzegtermijn.

Snap je vraag dus niet helemaal.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi pjoosten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je abonnement is afgelopen dan kan je nu toch gewoon overstappen of heb je je abonnement ook al helemaal gestopt? Je kan natuurlijk alleen over als je abonnement nog loopt en je dan over gaat naar een prepaid kaartje.

Normaal gezien heb je een stilzwijgende abonnement dat door loopt als je niets doet en heb je een maand opzegtermijn.

Snap je vraag dus niet helemaal.
pjoosten
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je hebt gelijk het abonnement loopt nog. Had ik even niet in de gaten.

Wel een vraag over het formulier. Er staat bij te overschrijven prepaid . Vul hier het nummer in dat je wilt houden.

Welk nummer moet hier nu staan? Het nummer van de prepaidkaart of van mijn huidig abonnement (dat wil ik immer houden).
pjoosten
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
je wenst je huidige nummer te behouden (die van je abonnement). Hier moet je dus het nummer zetten van je huidige abonnement.

Je moet ook een prepaid kaartje kopen hè! Of heb je die al in je bezit? Het is makkelijker om deze nu al eerst te hebben en dan pas het hele formulier in te vullen. Dus eerst Prrpaid kaart kopen, dan formulier invullen en dan gaat Vodafone aan de slag. Zodra je abonnement gestopt is zal het nummer naar je prepaid worden overgezet.

Als je abonnement al contract vrij is dan is dit over 1 maand (opzegtermijn) en anders pas op het moment dat je contract afloopt!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic