spring

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengen

mijn abonnement is per heden beëindigd, maar ik heb besloten TOCH met Vodafone door te gaan, prepaid. Regel dat svp en laat mij  weten, of het gelukt is. Alvast bedankt. 

mijn abonnement is per heden beëindigd,maar ik heb besloten TOCH met Vodafone door te gaan,prepayd.

 

**Moderator: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

En dan het antwoord op je vraag. Je kan dit allemaal zelf regelen, lees deze pagina van Vodafone. Vodafone kan je hiermee wel helpen maar dan moet je langs een Winkel van Vodafone gaan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Als eerst schaf je een prepaid kaartje aan van Vodafone, zodra je die thuis hebt activeer je je prepaid SIMkaart en dan vraag je nummerbehoud aan. Voor het aanvragen van nummerbehoud van abonnement naar Vodafone Prepaid regel je via deze pagina. Zodra Vodafone dit heeft goedgekeurd zal je oude SIMkaart niet meer werken en zet Vodafone je abonnement stop en dan is het nieuwe SIMkaartje (Prepaid) actief met je vertrouwde nummer. 

Je mag je abonnement NIET zelf beëindigen! Heb je dit toch gedaan, neem dan contact op met de klantenservice, 0800-0560, van Vodafone of ga langs een Vodafone winkel

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @spring 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open community en daarom niet slim om zomaar je 06 nummer hier te plaatsen. Iedereen op internet kan dit zien, dat wil je niet. Je kan, binnen het uur van plaatsen, je bericht nog zelf verwijderen. 

Klik in je bericht eerst op het pijltje naar beneden (zie bovenste rode pijl) en daarna klik je op Reactie bewerken.

Scherm­afbeelding 2023-09-13 om 16.17.40.png



⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

En dan het antwoord op je vraag. Je kan dit allemaal zelf regelen, lees deze pagina van Vodafone. Vodafone kan je hiermee wel helpen maar dan moet je langs een Winkel van Vodafone gaan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Als eerst schaf je een prepaid kaartje aan van Vodafone, zodra je die thuis hebt activeer je je prepaid SIMkaart en dan vraag je nummerbehoud aan. Voor het aanvragen van nummerbehoud van abonnement naar Vodafone Prepaid regel je via deze pagina. Zodra Vodafone dit heeft goedgekeurd zal je oude SIMkaart niet meer werken en zet Vodafone je abonnement stop en dan is het nieuwe SIMkaartje (Prepaid) actief met je vertrouwde nummer. 

Je mag je abonnement NIET zelf beëindigen! Heb je dit toch gedaan, neem dan contact op met de klantenservice, 0800-0560, van Vodafone of ga langs een Vodafone winkel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic