Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

IMS service Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Sinds ik een aantal weken krijg ik een melding van IMS ServiceVodafone NL Wi-FiNoodoproepen alleen in gebieden met mobiele dekking Wat ik ook probeer het lukt mij niet om dit uit te zette...

Iphone 11 loopt vast Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds een aantal dagen dat mijn iphone 11 soms vastloopt (1x per dag). Hij gaat dan 1 sec op zwartbeeld waarna het ronddraaiende cirkeltje in beeld komt. Na 2 sec gaat mijn telefoon weer op mij...

Geen service Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu 2 dagen een nieuwe Vodafone Sim kaart maar ik kan nog steeds niet bellen omdat ik geen service meer heb. Ik heb vandaag dan maar meerdere malen de simkaart opnieuw er in en er uit gehaald en...

Toestel afbetalen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik heb een aantal dagen geleden een verzoek ingediend via de e-mail om een voorstel te krijgen om mijn toestelkrediet af te betalen. Zouden jullie dit voorstel willen oppakken? Ik heb in ...

Nummer niet bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

Sinds vandaag niet meer bereikbaar op mijn 06.Bellers krijgen de melding:Momenteel is dit nummer niet bereikbaar, probeer het later nog een keer.Alle instellingen staan juist. Opnieuw opstarten van de...

Data verbruik buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een abo met 20 GB data. Momenteel ben ik in Griekenland. Van de bundel heb ik 12 GB verbruikt, toch wordt er €7,99 aan extra data kosten in rekening gebracht. Weet iemand hoe dit kan?

Contract Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer,mevrouw, Mijn vriendelijke verzoek aan u is of u bevestiging contract beëindiging naar email adres **e-mailadres weggehaald door moderator** te versturen. Alvast bedankt voor uw begrip en...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen