Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

preventel Alleen-lezen Opgelost

hoe kan het dat ik al jaren klant ben en dan ook echt jaren, als het er geen 20 ondertussen zijn en er nu achter kom dat negatief geregisteerd sta bij preventel?ik heb nog nooit een rekening gemist of...

abo Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Mijn vriend en ik zitten momenteel bij Tele2. We zijn aan het rond kijken voor andere abonnementen. We hebben op dit moment allebei onbeperkt internet. Met 100 bel/sms. We zijn onbeperkt ...

Advies over verlenging Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik ben mij aan het oriënteren over de verlenging van mijn abonnementen. De site laat mij zien dat ik kan verlengen, maar als ik op de adviesknop tik krijg ik geen informatie. Ik wil graag het ad...

probleem Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe abonnement bij jullie genomen die pas 10 november in gaat. Ik heb jullie duidelijk 2 x gevraagd of de abonnement bij mijn huidige provider (tele2) blijft werken totdat mijn nieuwe bi...

factuur hoger Alleen-lezen Opgelost

Beste vodafone,Mijn factuur van oktober 2020 is €2,40 hoger dan september. Er is een inflatiecorrectie in mee genomen van 2,6% maar dat is minder dan de verhoging van €2,40.Graag zou ik willen weten w...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen