Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement dochter Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Ik ben op zoek naar een abonnement voor het toestel van onze dochter. Ze hoeft geen mobiel, ze heeft deze nog niet zo lang. Mijn zusje had onze dochter vorig jaar een abonnement gegeven dat...

Overstappen of blijven Alleen-lezen Opgelost

Goede middag Lezers ik mag verlengen en ben gaan kijken of het goedkoper kan en dacht dat ik wel even een mailtje zou krijgen van Vodafone met een aanbieding die bleef uit en toen kwam ik uit bij Holl...

headset Alleen-lezen Opgelost

Ik ben alweer een aantal uren bezig geweest met dat formulier van samsung voor die headset en ben er zat van kan dit ook anders ? Zoniet dan is dit mijn laatste abonnement bij jullie.Vriendelijke groe...

abbo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nieuw abonnement afgesloten toen kwam ik uit op 23 euro per maand toen ging is alles afsluiten en doen dacht ik zo lekker 15 euro per maand beter kan niet ik alles afhandelen sturen jullie mij ...

Iphone 11 ruilen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe abonnement met een Iphone 11. Minder dat 15 dagen en nieuwe simkaart nog niet actief. Ik wil hem ruilen voor een andere kleur (witt ipv zwart) en waarschijnelijk ook voor de versie m...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen