Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant z’n mail adres staat erin!!Daarnaast is dit het juiste antwoord. Maar echt een antwoord is het niet, als je het mij vraagt TopicGep...

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Op 1 mei mijn abonnement verlengd, start 06-07-2019. Achteraf had ik toch liever een abonnement met mobiel willen hebben.Vanmorgen naar de winkel in Zwolle, ik denk ik heb nog tijd genoeg.....Blijkt i...

Netwerk Alleen-lezen Opgelost

Sinds woensdag netwerkproblemen. Internet werkt zeer traag. En bij al onze mobiele telefoons, HTC, Apple en huawei, dus geen toestel mankement. We hebben wel red together. En in app staat bij storinge...

blox uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Halloik heb sinds afgelopen week mijn abonnement laten verlengen met toestel, dit is nu een Red Together geworden.aldus de medewerker in de winkel als de dame aan de telefoon adviseerde mij om de extr...

IoT simkaarten Alleen-lezen Opgelost

Hoi!Ik heb al eerder een contact formulier ingevuld maar helaas nog geen reactie gehad. Ik heb zelf al een IoT-module maar ben nog opzoek naar simkaarten. Waar kan ik simkaarten van jullie bestellen? ...

Phone Medic Alleen-lezen Opgelost

Hallo mensen...Ongetwijfeld al eerder ter sprake gekomen, maar bij mij ook €5.00 afgeschreven door PhoneMedic. Wat is dit voor onzin en oplichterij!! Bij elk abbo heb je een bedenk tijd. Ik weet niet ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen