Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

phone medic Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag Ik kreeg rond half 12 één bericht dat ik geabonneerd ben op phone medic. Zelf nog nooit van gehoord heb het natuurlijk meteen opgezegd op payinfo. Ik heb gebeld naar vodafone maar krijg te...

overgang naar 4G Alleen-lezen Opgelost

Wanneer vodafone over gaat op 4G kan ik dan wel gewoon blijven bellen met mijn nokia c2?.Ik heb en wil geen smartfoon meer en gebruik dus een gewoon mobieltje, omdat er in tijd van 2jaar 3 telefoons d...

Iphone/samsung oplader Alleen-lezen Opgelost

Ik heb last airpods gekocht alleen ik deed in dat gat waar je oplaad een samsung oplader in en nu kan er geen ios oplader in, maar kan de samsung oplader het doosje van airpods opladen, want ik weet n...

Bereik Alleen-lezen Opgelost

Sorry, ik ben nieuw en ken jullie protocollen nog niet. Maar goede morgen.Ik bezit 2 abonnementen. Één zeer uitgebreid abo bij Vodafone (in combinatie met Ziggo) en een beperkt abo bij T -Mobile. Ik b...

Kosten Abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik vind dit een beetje belachelijk en valse reclame, ik heb via Mobiel.nl een abbonement aangevraagd met toestel, en bij de eind afrekening stond 48.00 euro in totaal.33 Euro voor het abonnement en 15...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant gegevens staan zomaar open op de community !!TopicGeplaatst door: paulstevelmans

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen