Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Sms dienst gamezone Alleen-lezen Opgelost

Gisteren van vodafone een sms gekregen: je maakt nu gebruik van gamezone abonement, per week 5 euro, gelijk mijn rekening gecheckt en was al 10 euro extra boven op mijn maandelijkse kosten, ik heb ner...

Vorige abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik had voor deze abonnement een andere abonnement met een Samsung 7 erge en mijn beeldscherm is nu stuk en die wil ik laten maken via me verzekering alleen moet ik de bon hebben . Hebben jullie ...

Foutmelding bij entertainment Alleen-lezen Opgelost

Als ik in de app op de knop entertainment klik krijg ik een foutmelding. Mijn geklaag hierover bij de klantenservice heeft niks opgeleverd. Er is al heel vaak een nieuwe case voor aangemaakt maar van ...

Mur door Gedreven Ontdekker

Downloadhub Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sms van Vodafone ontvangen waarin staat dat ik geabonneerd ben bij downloadhub voor €4,50 per week. Ik heb hier niet om gevraagd en wil dit uitzetten voor dat het een hoop geld gaat kosten....

simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Hallo Mijn prepaid nummer is geblokkeerd omdat ik het een aantal maanden niet heb gebruikt omdat ik in het buitenland ben.Ik heb nog een sms-je verstuurd in december 2018, dus ik dacht dat het nog in ...

Netwerk Alleen-lezen Opgelost

Ik ben telefonisch niet bereikbaar. Kan zelf ook niet bellen. Krijg melding: niet aangemeld bij netwerk. Mijn abonnement loopt nog tot mei 2020. Mijn mobiele telefoon is mijn enige lijn. Wat nu????

Nieuwe abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu een nieuw abbonement besteld. Maar mijn vraag is moet ik het contract dat ik heb ontvangen ondertekenen en het opsturen? En als ik het moet opsturen naar waar moet ik het sturen?

Simpel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sms van Simpel ontvangen om mijn 06-nummer te bevestigen binnen 96 uur, maar ik ben klant bij Vodafone. Ook heb ik een code gekregen een een link, maar daar wil ik niet op klikken, omdat ik...

opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnoment 4 maanden geleden al opgezegt maar ik ben jullie nog steeds aan het betaalen. ik wil graag dat het stopt want ik heb de telefoon al meer dan 2 jaar niet gebruikt En ik woon in A...

Abonnoment opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnoment 4 maanden geleden al opgezegt maar ik ben jullie nog steeds aan het betaalen. ik wil graag dat het stopt want ik heb de telefoon al meer dan 2 jaar niet gebruikt En ik woon in A...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen