Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Actie pre order Alleen-lezen Opgelost

In de winkel 3 wk geleden geprobeerd abonnement te verlengen waarbij computer vast liep. Toen wilde ik 6 april vanwege actie huawei abonnement op internet afsluiten dit ging niet want er stond u heeft...

Providerlek? Alleen-lezen Opgelost

Mijn pleegmoeder heeft voor mij een abonnement met een nieuw nummer geregeld, ik word helaas weleens gebeld door voor mij onbekende 06 nummers en nummers uit Bonaire, mijn vraag is is er een providerl...

Onbeperkt sms-en Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een bundel met onbeperkt sms-en. Nu krijg ik wel aangerekend om naar Belgische nummers te sms-en. Wat dan met dat onbeperkt ? Wat met roaming ? Ik ben Belg, wonende in Nederland en neem ...

Blackfrday Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand of er nog blackfriday deals zijn, enige tijd geleden was er een aanbieding van 10gb data voor ik dacht twee euro maar kan nu niets vinden.. Groet, Opa.

Totaal databundel Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren mijn abbonnement verlengt voor 2 jaar. Red essential ook verhoogt van 3 naar 5 gb. Omdat ik ook ziggo heb krijg ik 5 gb extra. Via de app geeft hij dit ook aan , maar totaalbundel staat...

Vodafoon app Alleen-lezen Opgelost

Min vodafoon app werkt na meer dan een jaar gebruikt te hebben plotseling niet meer.Na het inloggen krijg ik steeds de melding:Sorry, je kunt nu 15 minuten niet inloggen.Probeer het later nog eens.Na ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen