Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Pukcode kwijt Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb sinds gister de Samsung s8 en was bezig met systeem update toen ik de verkeerde code in goede en nu in mijn sim geblokkeerd en ik kan nergens inloggen omdat ik geen muziek Vodafone heb

Probleem met Simkaart Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Na de problemen met geen Netwerkdekking in huis door de uitfasering van de Femtocel is er nu nog een probleem, sinds aantal dagen krijg ik de melding Simkaart niet Toegestaan dit gebeur...

Tarieven UK Alleen-lezen Opgelost

Op de website staat dat bellen in de UK 0,21 EUR per minuut kost, Hoelang is dit tarief geldig? Is gegarandeerd dat dit na 29 maart hetzelfde blijft? Of kan Vodafone het op die dag 5 keer zo duur make...

Let op!!!!! Alleen-lezen Opgelost

Hoe komt het dat Vodafone met louche zaken in zee gaat als telefuture. Zij misleiden je door tussen andere sites hun site te zetten zodat je op een betaalknop hebt gedrukt voordat je goed en wel besef...

abonnementskosten Alleen-lezen Opgelost

hoe is het mogelijk dat ik bij een verlengingsaanvraag (2 jaar, Samsung S8) via Myvodafone 6€ per maand meer moet betalen dan wanneer ik precies hetzelfde afsluit via "Belsimple" en ook bij Vodafone??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen