Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Fishing mail Alleen-lezen Onopgelost

Kreeg een mail van de afzender klanten@ben.nl met het verzoek om op een link te klikken. Zie bijgevoegde tekst hieronder. Volgens mijn klopt dit niet. Beste klant,U heeft een belangrijk nieuw bericht ...

Vodafone you Turkije Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vorige week woensdag 2x 2gb+2gb in de vodafoneshop in Arnhem gekocht met de uitdrukkelijke vraag of ik deze data kon gebruiken in Turkije. De medewerker liet mij zien dat dit volgens hem 100% m...

verloren Alleen-lezen Opgelost

ik ben mijn telefoon gister kwijtgeraakt, wat is nu het verstandigst om te doen?mijn oude abonnement loopt tot mei, deze helemaal blokkeren en een nieuw abonnement met een nieuwe telefoon nemen?

Netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb sinds maandagochtend slecht internet van Ziggo en sinds gisteren geen Vodafone service.Ik heb gisteren aantal keer Ziggo gebeld, maar val in het gesprek weg en niemand belt me terug...

Verleng "deals" Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg via de my vodafone app het bericht dat ik mag verlengen.Mijn huidige Sim Only RED kost me 28 euro, ik krijg een aanbieding voor 30 Euro maar als ik ga zoeken (https://www.vodafone.nl/shop/mob...

Verlening Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abbonement bij jullie lopen en mag morgen verlengen. Ik heb hier en daar rond gevraagd bij andere providers waar ik het goedkoopst uitkom. Ik kom bij Tmobile bij een maandbedrag van 62 euro...

verlengen Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement loopt af in mrt 2019 en ik zou dus mogen verlengen vanaf 13 nov.Nu zie ik een mooie aanbieding waar ik geïntresseerd in ben. Is er toch een mogelijkheid dat ik kan al kan verlengen?Of ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen