Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Opslaggeheugen IPhone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement verlengd met een iPhone 6, 128gb toestel via Vodafone. Als ik mijn toestel, nieuw uit doos, aansluit op iTunes zie ik dat er bij capaciteit slechts 114gb staat! Hoe kan dat, wat...

Vodafone Mobile Protect Alleen-lezen Onopgelost

Heb mobiel protect aangezet en alle benodigde gegevens daarvoor ingevuld. Helaas krijg ik gelijk te zien dat de proefperiode is verlopen en dat ik een betaalde versie moet nemen. Dat wil ik niet en ik...

SMS in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Na een verblijf in Indonesie ontving ik een factuur van Vodafone waarop 11 sms-jes in rekening gebracht waren naar mijn eigen vaste nummer in Nederland. Los van het feit dat ik helemaal niet wist dat ...

Ready to race Alleen-lezen Onopgelost

Beleef de ultieme race ervaring met de nieuwe Samsung Galaxy S9 & S9+ limited edition!Wat krijg je?Tussen 16 april en 27 mei kun je de Samsung Galaxy S9 of S9+ Black limited edition kopen. De telefoon...

Playmore betaalde sms Alleen-lezen Onopgelost

Deze week in eerste instantie kreeg ik binnen een dag 2 betaalde sms jes van playmore waar ik €5,00 voor moet betalen. Ik heb mij nooit ergens op geabonneerd oid. Direct de Vodafone helpdesk gebeld. Z...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen