Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

5 euro is weg Alleen-lezen Opgelost

beste Vodafoneik heb eergisteren 5 euro op mijn prepaid kaartje gezet. de dag daarna heb ik een beetje op whatsapp en instagram gezeten en meer niet. ik wouw dus weer even kijken maar hij deed het nie...

Geluidsoverlast Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Sinds een paar weken horen wij een harde bromtoon in onze binnentuin en in huis. Het geluid is dusdanig hard dat wij hier niet van kunnen slapen. Na uitvoerig onderzoek zijn we er achter gekomen...

Red Together Alleen-lezen Onopgelost

NIET TOGETHER VodafoneWat een top punt weer bij vodafone, wat nou TOGETHER. ben anderhalf uur aan het bellen (op dit moment in de wacht) sommige mensen weten niet eens dat het bij Vodafone er is ander...

Gebeld door Pools nummer Alleen-lezen Opgelost

Beste medeforummers,Er is veel te lezen de laatste tijd over buitenlandse nummers.Deze morgen om 07:30 werd ik gebeld door een Pools nummer. +48 784 983 297Ik neem dit soort nummer normaal gesproken n...

Gelockte sim Alleen-lezen Opgelost

Hallo lieve lezers...Ik heb een probleem met mijn sim kaart. Ik heb deze nu in een oude mobiel, omdat mijn nieuwe verzopen is, maar kan nu de sim niet ontgrendelen. Ik heb mijn sim nooit opnieuw inges...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen