Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

ik had een vraagje ik ben op vakantie tot 8 juli en wou na me vakantie me abbo verlengen nu zag ik dat de s9 plus met harman karbon speaker tot 1 juli geldig is zou het mogelijk zijn dat jullie er 1 a...

Bluetooth Tethering Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Tomtom510 die ik koppel voor verkeersinfo en flitsers met mijn mobiele telefoon ( samsung A5 (2016)Sinds ik 2 weken geleden Vodafone van de zaak heb gekregen werkt de verbinding via Bluetoo...

Lost money Alleen-lezen Onopgelost

Hello. 15.06.18 I topped up my account for 20€. But nothing changed. When I called to support, support manager suggest to wait 5 days, but nothing. I contact with my bank. Money remittance was done. O...

Factuur Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een factuur gehad dat ik 43.75 moet betalen. Ik had een collega gesproken daar over en die zei dat het geregeld was. Klantnummer *moderator edit: klantnummer verwijderd* het ging over een...

Help Alleen-lezen Onopgelost

ik wil graag een openstaande rekening betalen, via my vodafone. Het probleem is nu echter dat ik geen account aan kan maken doordat mijn abbo is geblokkeerd en daardoor geen sms kan ontvangen. Hoe los...

256gb activeren voor S7? Alleen-lezen Opgelost

HalloIk heb een samsung S7 en een 256 GB micro-sd kaart besteld.Ik weet dat de S7 "slechts" 200 GB ondersteund maar ter voorbereiding op de volgende telefoon.Hoe kan ik het beste de micro-sd kaart voo...

Blendle Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Ik heb mij aangemeld voor 3 maanden onbeperkt blendle. Maar als ik een tijdschrift wil lesen moet ik deze kopen om te lezen? Ik begrijp dan niet zo goed waar je die 10 euro per maand voor b...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen