Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Extra bij Ziggo Alleen-lezen Opgelost

gisteren heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd en daarmee krijg ik enkele voordelen van Ziggo.nu wilde ik graag weten wanneer je een mail krijgt voor evt. een extra tv pakket te activeren.

edbe door Gedreven Liefhebber

Iphone7 Batterij Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb sinds 2 maandjes ongeveer de iphone 7 aangeschaft met een abbo bij vodafone. Mijn telefoon was helemaal niks mee, maar nu gaat hij heel snel leeg. Hij is niet warm, en voor de rest heb ik...

Unieke actiecode Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, tijdens het verlengen van mij abonnement en s9 kon ik gebruik maken van de harman kadon speaker actie, maar geen code ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten? Reeds gebeld maar geen dui...

Huawei P20 Pro Alleen-lezen Onopgelost

Is er al bekend wanneer deze door Vodafone leverbaar is? Ondertussen leveren verschillende winkels hem al, maar bij Vodafone blijft hij op 'Pre-order' staan.

Prepaid tegoed Alleen-lezen Opgelost

Begin maart kreeg mijn moeder een brief van Vodafone dat ze het tegoed moest opwaarderen, omdat het tegoed anders zou vervallen. Dit heeft ze gedaan, maar nu heeft ze veel te veel tegoed. Zeker omdat ...

Zo jammer weer...... Alleen-lezen Onopgelost

Twee jaar geleden mijn zakelijk abo omgezet naar particulier. Bedrijf bestaat ook al twee jaar niet meer. Nu wil ik gebruik maken van Next en blijkt er alleen het abo omgezet te zijn en niet het accou...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen