Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung C260 unlocken Alleen-lezen Onopgelost

Allereerst: dit blijft een bijzonder omslachtige manier om contact op te kunnen nemen met Vodaphone !! Gewoon kunnen mailen werkt nog steeds sneller !! Weer een reminder aan mijzelf waarom ik ben over...

Nu al spijt Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, ik heb niks anders dan problemen met jullie. Eerst sluit ik telefonisch een contract af, blijkt later niks van bekend te zijn. Dan krijg ik een contract waar een hoger bedrag opstaat d...

sms leesbevestiging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone X en zou graag willen weten welke code in voor een SMS-bericht moet zetten om een leesbevestiging te krijgen. Ik heb begrepen dat bepaalde providers hier in kunnen voorzien en vraag ...

-iOS 11 pairing issue- Alleen-lezen Onopgelost

HI, we have received feedback from several users that they have difficulties to pair Ticwatch to iPhone after updating to iOS11. Since this is a beta version, the pairing issue might be caused by some...

Mifi met YOU simkaart Alleen-lezen Onopgelost

vorig jaar kocht ik die mifi en de simkaarr, met een maandbundel voor interner dat in heel ejropa zou moeten werken. Ik kan ee echter alleen iNedrland mee internetten vorig jaar net over de grens in B...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen