Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ziggo klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen van de klanten service van Ziggo/Vodafone: Ik ben in heel mijn leven nog niet zo slecht behandeld als vandaag door de klantenafdeling van Ziggo.De telefoon werd er zelfs opgesmeten door d...

Whatsapp problemen Alleen-lezen Onopgelost

Heb internetdata bijgekocht (1 Gb € 7,50) tot het einde deze periode en sindsdien werkt Whatsapp niet meer via het internet. Via Wifi werkt het normaal Tijdelijk andere provider aan- en uitzetten en t...

prepaid saldo Alleen-lezen Onopgelost

Saldo prepaid ineens van euro 20 naar 0. Kan dit verbruik bij gegevensgebruik niet terug vinden. Kunt u zien waaraan dit saldo is verbruikt?Wat heb ik verkeerd gedaan, of welke instelling dient te wor...

Abonnement verhogen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag mijn abonnement verhogen omdat ik toch niet genoeg mb's blijk te hebben als dat ik gedacht had. aangezien de klantenservice nu niet meer bereikbaar is, dacht ik dat er misschien een ander...

Huawei Mate 10 Pro Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik zag dat jullie nu tot en met 8 april die kortingen geven.Echter kan/mag ik pas verlengen op 10 april, heb ik dan net pech of zit er nog wat speling in?Ook had ik de vraag vanaf wann...

Smart platinum 7 freeze Alleen-lezen Opgelost

Hoi, sinds enige dagen 'bevriest' het scherm van mijn smart platinum 7 van nog geen jaar oud meerdere malen per dag. Op random momenten. De enige manier waarop ik hem dan weer aan de praat krijgen is ...

Ziggo naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben afgelopen maand van Ziggo naar Vodafone overgestapt, gelokt door alle Ziggo extra's, en nu lees ik dat Ziggo abonees vanaf september automatisch over gaan en dan nog een betere deal krijgen met...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen