Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Klacht! Alleen-lezen Onopgelost

Ten eerste wordt ik gebombardeerd met smsjes dat ik te laat heb opgewaardeerd! Kan niet echt zeggen dat ik daar blij mee ben! Ik erger me eigen kapot eraan... Daarnaast zegt een stem op 1200 (wanneer ...

abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste,ik heb sinds 9 jaar een I-pad abonnement (prepaid ) bij Vodafone (maandelijks wordt hiervoor een bedrag afgeboekt. Nu wil ik mijn abo opzeggen maar dat lukt me niet omdat ik geen mobiel nummer h...

Vodafone Wallet Alleen-lezen Opgelost

Nieuw! Maak van je telefoon je portemonnee met Vodafone WalletIk ben Jeroen en ben verantwoordelijk voor het introduceren van nieuwe diensten bij Vodafone. Samen met een projectteam heb ik de afgelope...

MMS downloaden Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb zojuist een MMS ontvangen maar ik kan deze niet downloaden geeft mijn telefoon aan. Ik heb op de site van Vodafone een stappenplan doorlopen om de instellingen voor MMS goed in te st...

Abbroment. Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik mag volgende maand mijn abbroment verlengen, en heb nu dus een paar vragen.Ik wil graag de Samsung galaxy note 8.nu had ik uitgerekend dat ik per maand €57.- kwijt ben waaronder 35 euro voor de...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen