Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

ik ben 'beheerder' van onze zakelijke telefoons. Voorheen kon iedereen in zijn/haar app het eigen tegoed zien. Sinds enige tijd geeft het inloggen op de app de duidelijke boodschap "er is iets fout ge...

Extra data Alleen-lezen Opgelost

Ik wil extra data hebben op dit moment. Welk pak ik nu? Die van NL of EU? Ik heb een Red EU abbo. Prijzen verschillen nogal als ik de EU neem. Aangezien ik dus een Red EU abbo heb kan ik dan gewoon de...

Vodafone App en camera Alleen-lezen Onopgelost

Als ik de Vodafone App probeer te installeren vraagt hij toegang tot mijn camera. Dat wil ik graag voorkomen.Hoe kan ik de Vodafone App installeren zonder dat hij toegang tot mijn camera krijgt?

nieuwe app Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in spanle en moet ineens een nieuwe app installeren ( update) ik had geen keus de oude kon ik niet meer opstarten.ok gedaan. Maar als ik nu mijn tegoed opvraag krijg ik maar 1 item tezien en ni...

Iphone SE Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Nieuwe Iphone SE pakt mijn wifi code niet heb mijn wifirouter de stekker al uit het stopconcact gedaan en opnieuw op gestart en mijn iphone al opnieuw ingestelt en hij pakt het nog niet wat kan i...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen