Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Duo simkaart bestellen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn vodafone super abbo wederom maar weer verlengt want best wel tevreden.Nu probeer ik echter al een paar dagen een duo simkaart te bestellen, voor thuis in de ipad. ik krijg echter bij beste...

simkaart Alleen-lezen Onopgelost

zal wel onder het verkeerde kopje zijn, maar mijn telefoon en portemonee zijn vrijdag gestolen, kan ik voor ik een nieuwe id kaart heb en pinpas een nieuwe simkaart verkrijgen, gaat allemaal namelijk ...

Omzetten van 06-nummers voor mobiele data naar 097-nummers Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/cujo5Om te voorkomen dat 06-nummers in Nederland opraken heeft de overheid besloten dat een 06-nummer alleen gebruikt mag worden voor mobiel bellen. Mobiele datatoepassingen zoals ta...

Mel door Oud Community Moderator

status nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een nieuwe prepaid simkaart van vodafone. En twee weken geleden een verzoek ingedient tot nummerbehoud van mijn huidige abbo. (per post want de website gaf een error)Tot op heden heb ik ...

YOU L Alleen-lezen Onopgelost

Ongeveer 2 weken geleden YOU L aangeschaft, omdat ik in het buitenland (Belgie) werkt (3GB internet binnen europa). Echter na een paar dagen géén internet meer, maar wel nog bijna 2GB over, dus daar l...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen