Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

WiFi modem in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een TP-Link M5350 mobiel wifi-modem met een (Nederlandse) Vodafone prepaid sim erin. Werkt uitstekend in Nederland. Het APN is dan office.vodafone.nl. Ga ik naar Duitsland, dan wordt het APN au...

lg g4 blijft booten Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een lg g4 met het bekende boot probleem.Het toestel liep vast en start nu dus niet meer op. Ik heb 1 probleem, ik zit midden in een verhuis en de aankoop bon zit ergens in een verhuisdoos....

Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben heel erg geschrokken van mijn abbonoment kosten van de maand juni.Ik was op vakantie in Noorwegen en heb elke dag bijna mijn dag bundel voor het buitenland aangehad... En ben er ruim 270,- over...

Sony xperia x Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag,Ik heb deze week de Sony xperia X pre-order besteld.Alleen nu zag ik op de site van Sony dat er een gratis hoofdtelefoon bij zit. Alleen bij jullie op de site staat dit niet vermeld. Zit ...

Piep Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen heb ik om een bepaalde tijd (3 minuten, soms meer) even piep.NFC heb ik al uitgeschakeld maar toch blijft die tussendoor die piep geven. Erg vervelend!Van de week de update gedaan...

my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Kan abbonement niet toevoegen aan account. Is uiteindelijk gelukt om een account aan te maken. Nu wil ik mijn abbonement toevoegen, maar krijg de melding dat de pagina niet beschikbaar is?Mvr gr, Toon

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen