Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Iphone 5s kapot Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zit momenteel op Curacao voor 5 maanden en vandaag is mijn Iphone 5s gesneuveld. Ik heb een abonnement met een verzekering. Over een maand komt er familie op bezoek bij mij op Curacao. Is he...

Verlengdeal - Napster, TV Anywhere of Netflix, aan jou de keus! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/45y2sVanaf 4 april hebben we nieuwe abonnementen. Daar horen natuurlijk ook leuke deals bij! We hebben voor ieder wat wils. Muziek luisteren, TV kijken of je favoriete series en film...

Prepaid Problem Alleen-lezen Onopgelost

Hey Vodaphone My monthly bundle expired yesterday, and before i could consent to it, it withdrew 1 euro, and eventhough i have 11 euro on my account it won't allow me to top up with the 10 euro bundle...

Abbo Alleen-lezen Opgelost

Hoi, mijn vraag is.. als ik uit een ander provider kom en wil overstappen naar vodafone met verlenging.. wordt er een kredietcheck gedaan?

whatapp + Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I have a problem. Recently I have switched to Vodafone Network and immediately realise, that I have a problem with Whatsapp application - PUSH Notifications Delay. With a WIFI network or anothe...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen