Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Iphone spookt Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik hoor dat iemand mij kan helpen.De laatste tijd 'spookt' mijn iphone steeds.Het touch screen reageert alsof er iemand op klikt maar ik raak mijn scherm niet eens aan.Het is heel vervelend, want ...

3 maanden Napster cadeau bij Vodafone Prepaid! Alleen-lezen Onopgelost

In navolging op onze Napster-actie voor abonnees hebben we nu ook een leuk aanbod voor onze nieuwe Prepaidklanten die tussen 1 juni en 2 augustus 2015 een nieuw Vodafone Prepaid toestel, of een nieuwe...

storing tv en intenet Alleen-lezen Onopgelost

Zondagmorgen 17 mei opeens blijft het tv-beeld hangen en ligt internet er ook uit.Gebeld met Vodafone: neen meneer, ik ben van Vodafone Mobiel, u moet Vodafone Thuis bellen en dat kan pas vanaf maanda...

Goor - Netwerkproblemen ivm werkzaamheden na storing Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is er een verstoring op ons netwerk in deze omgeving, als gevolg van een stroomstoring. We zijn nu bezig met werkzaamheden om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas g...

Verlengengen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,ik heb een vraag ik ben al een enige tijd klant van jullie, echter is mijn toestel al een tijdje kapot en kon ik hem niet laten repareren, aangezien ik het laatste jaar hoge rekeningen heb...

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement met ingang van 1april tot en met 31 augustus geschorstIk heb hier een brief van ontvangen er word nog steeds abonnements geld van de rekening afgeschrevenDit kan niet Hoe is dit...

bevriezen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb al een beetje rondgekeken en zag dat het mogelijk is om je abo te bevriezen. Hier zitten wel een paar nadelen aan. Zoals het feit dat je korting vervalt. Nu heb ik rond zitten kijken op ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen