Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Extra databundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb dit bericht gestuurd en het onderwerp is op slot gezet, maar ik heb nog geen oplossing: Beste Vodafone, Ik heb nu al een tijdje een abonnement bij jullie. Voorheen was het altijd dat als je dat...

4G vraag Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik ben van plan binnekort een telefoon te kopen, de motorola moto g met 4G, mijn vraag is als ik de prepaid blox 1GB voor 10 euro gebruik, is dit dan 4G en zo niet welke is dan wel 4G, en is de...

abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn abonnement loopt tot en met 31 juli, nu kan ik 4 maanden vantevoren verlegen, dus 31 maart. Nu is mijn vraag, mijn telefoon is helemaal overleden, zou ik ook nu al kunnen verlengen met een...

Veel data verbruik sinds RED met iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

als je mbs die de telefoon aangeeft hoger zijn dat wat je vodafone aangeeft heb je een internet telefoon lek iphone opsturen voor reparatie naar iphone eerst proberen of een reset helpt wis alle inhou...

Data verbruik iphone 5 met ios 7 Alleen-lezen Onopgelost

begin dan eerst over het data gebruik bij een iphone 5 heb je een hogere downloadsnelheid hierdoor download een iphone 5 de film in een hogere kwaliteit dan bij een lagere downloadsnelheid als met een...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen