smeeks

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

betaling van toestel

ik heb sinds 1 week mijn contract verlengd met een toestel erbij.
nu moest ik voor dit toestel nog 200 euro betalen en dit zou gebeuren door direct debit en ik ging ervan uit dat dat bij de eerst volgende rekening zou komen.
maar die rekening is geweest en het bedrag is nog steeds niet betaald.
wanneer word dit precies afgeschreven?
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Smeeks,

Even voor de duidelijkheid. Je schreef: "maar die rekening is geweest."
Was de factuurdatum van die rekening 23 december 2013?
En staan op die factuur de kosten voor jouw smartphone op die factuur vermeld?
Dat wordt niet duidelijk uit jouw bericht.

Op pagina 1 van de factuur staat onder het vetgedrukte totaalbedrag beschreven wanneer Vodafone een poging onderneemt om het verschuldigde factuurbedrag te incasseren. En van welk bankrekeningnummer. En conform welk "machtigingsnummer." Bij een factuurdatum van 23 december 2013 is die incasso-datum omstreeks 28 december 2013.

Het zou kunnen dat Vodafone vandaag alsnog probeert om het verschuldigde factuur-bedrag van je bankrekening af te schrijven.
Anders moet je de herinnering-sms afwachten, waarmee je alsnog via een iDEAL-betaling kunt betalen. Indien het bedrag op 2 januari 2014 nog niet afgeschreven is van je bankrekening, moet je toch maar even bellen met de Klantenservice van Vodafone.

Succes !


Netwerker
smeeks
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi hoi!
de rekening van mijn laatste abbonement stond 24 december online en er is gister automatisch afgeschreven zoals omschreven op de factuur die rond 29 december zei.
ik dacht dat de kosten het het toestel daar automatisch bij in zouden worden geschoven.
is het dan mogelijk dat die betaling in januari bij de mijn abbonement worden gedaan?
aangezien mijn abbonement later is verlengd dan dat de rekening online kwam.
of word dit een aparte betaling waar ik nog een melding van krijg?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Smeeks,

Ik denk dat je toch beter kunt bellen met de Klantenservice van Vodafone op telefoonnummer : 1201
Zij hebben inzicht in jouw gegevens. En kunnen jouw vraag direct beantwoorden.

Wij, onafhankelijke forum-leden hebben geen inzicht in jouw persoonlijke klant-gegevens. Dat geldt ook voor de Moderators die geen inzage hebben.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic