wimmie712

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

controle frequentie email

Ik heb onlangs mijn instellingen om mails op mijn S3 binnen te halen gewijzigd naar handmatig. Nu wil ik het toch weer automatisch laten binnen komen, kan het echter niet voor elkaar krijgen. Wie helpt?
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Wimmie!

Welkom op het forum.
Als je het standaard mail programma van je toestel hebt, moet het ongeveer op de volgende plaats zitten:
mail - menu - meer.... -instellingen - verzenden en ontvangen - update instellingen.
Voor elk mail account kan het verschillen maar hier moet het ongeveer te vinden zijn.
leonno

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet welke app je gebruikt voor mail? De standaard app van samsung is sowieso ruk.
In de eerste maand was ik 250 mb kwijt voor alleen mail. Bovendien verwijderd de app alleen berichten van de telefoon en niet uit je inbox dus zodra je synchroniseert krijg je ze weer terug.
 
Zoek naar een app van je provider. Ik gebruik de nieuwe app van outlook.com (voorheen hotmail) en die werkt perfect. Afgelopen maand met de outlook app 9 mb verbruikt, dus scheelt echt een hoop. Volgens mij staat hij zelfs op push-instelling en dat zou het meeste data moeten verbruiken.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic