Livra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen verbinding in rotterdam.

hallo,
 
ik heb sinds 3 dagen geen internet verbinding meer en kan ook niet gebeld, gesmst en kan ook niet bellen.
ik heb contact opgenomen met de klantenservice en het probleem was al bekend in mijn postcode 3067 en ben overgeschakeld naar 2G.
 
mijn vraag is wanneer dit probleem nou is wordt opgelost ? je zou toch verwachten dat na 1 dag de problemen al opgelost zouden worden of niet?
 
 
6 Reacties 6
mddy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds deze morgen hetzelfde probleem. Ik krijg maar geen normale internetverbinding wat ik ook aan mn instellingen verander
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Livra & Mddy,

Ik begrijp jullie teleurstelling hierover. Ik heb zojuist even navraag gedaan en de storing is helaas nog gaande. Onze collega's doen hun best de hinder te beperken en het zo snel mogelijk op te lossen. Ik raad jullie aan in de tussen tijd het 2G (GPRS) netwerk te gebruiken.
Livra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijgen we een bericht van jullie als de 3g weer goed werkt of moeten we blijven switchen tussen de 2g en 3g verbindingen?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Livra schreef:
Krijgen we een bericht van jullie als de 3g weer goed werkt of moeten we blijven switchen tussen de 2g en 3g verbindingen?
We proberen jullie natuurlijk op de hoogte te houden via het Forum, maar vaak zijn jullie de eersten die merken dat alles weer normaal werkt.
Mocht dat zo zijn, meld je dat dan even?
Livra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb me netwerk weer op 3g gezet en het lijkt weer goed te werken, nu maar hopen dat de 3g netwerk goed blijft werken.
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Livra, bedankt voor je berichtje. Ik heb even geïnformeerd wat de status is en de problemen zijn inderdaad verholpen door de monteur. Je kunt nu gewoon weer gebruik maken van 3G 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic