ellen430

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

i cloud

Ik heb een Nokia lumia 800 simlock vrij. Deze heb ik niet in een vodafone winkel gekocht. Mijn simkaart is wel van vodafone. En ik probeerde vandaag i cloud te installeren maar deze kon ik niet vinden voor mijn mobiel. Is dit er nog niet of dor ik iets fout??
2 Reacties 2
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hallo ellen430, iCloud is een dienst van Apple, alleen geschikt voor Apple-apparaten. Daarmee synchroniseren zal dus niet gaan. Wel kun je synchroniseren met Microsoft SkyDrive, een opslagdienst van Microsoft. Heb je daar al eens naar gekeken?
TranQuil

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zoals eerder aangegeven is iCloud van Apple. Nokia lumia's hebben geintergreerde synchronisatie met Skydrive(7 gig) van microsoft. Daarnaast heb je voor opslag ook Box(www.box.com) waarvoor je een app kan vinden in de windows store. Deze doet niet automatisch, maar je kan wel je foto's e.d. uploaden.
 
Je contacten kan je synchroniseren met je Outlook/Microsoft contacten en als je een gmail account hebt die al paar jaren bestaat dan kan je het ook daarmee synchroniseren. Nieuwe gmail accounts bieden deze functionaliteit niet aan, want google wilt hiervan een betaalde service maken.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic