woumar

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iedereen doet maar wat en verschuilt zich achter regels

Echt een schande hoe je wordt geholpen..het verhaal kastje naar de muur worden gestuurd. We hebben te horen gekregen dat het Ziggo abbonement vanwege omstandigheden wordt beëindigd maar via de mail krijg je geen antwoord maar zo gaat het ook via Vodafone. Omdat we geen Ziggo hebben willen we ook vodaphohe opziggen. Gisteren contractbeheer gesproken en die gaf aan geen probleem morgen naar de winkel met het pakket en inleveren dan komt het goed gesproken met M. Ik kom bij de winkel krijg daar te horen ik kan het niet inleveren en u bedenktijd is voorbij..uitgelegd dat het abbonement nog niet actief.was en geen probleem was..maar de medewerker wilde niets doen en had hier geen boodschap aan. Dus weer de afdeling contractbeheer gebeld en die gaf aan dat ze contractbeheer moeten bellen..mijn wederhelft naar de winkel en die gaf het aan maar beide medewerkers wilde niet bellen..dus weer naar huis en contractbeheer gebeld en die gave aan ze moeten echt bellen maar aangegeven dat ze dat niet doen en niet willen..dus ik als klant zit nu tussen wal en schip...bij contractbeheer wil helpen maar de winkel wil niets doen maar bij Vodafone kunnen we nergens terecht..echt een schande..dus wat moet ik nu...

33 Reacties 33
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @woumar 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit soort verhalen zijn natuurlijk erg vervelend en zeker als je niet het idee krijgt geholpen te worden. Ik ben niet werkzaam bij Vodafone en kan daarom niet met je mee kijken wat er nu aan de hand is. Waarom je abonnement bij Ziggo zomaar is gestopt, geen idee, dat zal iemand van Ziggo met je moeten bekijken en die kan je daar wel antwoord op geven. 

Nu ben ik niet bij het gesprek geweest en ook niet in de winkel toen een medewerker je aansprak. Maar uit je verhaal haal ik dat je je abonnement hebt laten verlengen en dat je een toestel hebt genomen (als ik het niet goed heb corrigeer me dan). Je contract kan je laten verlengen, 120 dagen voor je contract afloopt en dan krijg je alvast je nieuwe toestel binnen maar je nieuwe contract gaat pas in op het moment dat je oude contract afloopt. Daar denk ik dat nu het probleem zit, je hebt waarschijnlijk je 14 dagen bedenktijd al gehad en dan is het niet meer mogelijk om je contract op te zeggen en/of je toestel terug te brengen. Kijk, zo lees ik je bericht, het kan ook anders zijn natuurlijk. 

Als het om een nieuw contract gaat, dan heb je 14 dagen bedenktijd en kan je daarna ook niet zomaar meer van je contract af. Daarnaast mag de medewerker aan de telefoon ook wel iets duidelijker zijn of het terug brengen. Want een winkel medewerker controleert je toestel en zitten er gebruikersschade aan, dan nemen ze deze ook niet meer terug. Logisch, want je wilt zelf ook geen toestel dat al schade heeft (dit even ter extra info).

Maar goed, dit is een iets uitgebreide informatie waar je de helft niet zoveel aan zult hebben. In de regel is het zo, wanneer je je toestel binnen hebt en niet binnen 14 dagen bedenktijd besluit terug te willen doen, dan zit je aan je contract vast. Voortijdig contract verlengen is mooi, maar dit zijn dan de consequenties. We kunnen nog even vragen of @Vincent met je mee kan kijken om te zien wat er aan de hand is. Hij is werkzaam op de Ziggo en de Vodafone Community en kan je eventueel uitleg geven over het opeens stoppen van Ziggo en inzien wat er afgesproken is over je contract bij Vodafone. Heb nog even geduld, hij komt hier elke dag langs (zijn collega is ziek dus hij moet het allemaal alleen doen). 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij ziggo is het abbonement gestopt omdat ik zoveel heb meegemaakt ik ben 3 weken bezig geweest om me verhuizing te regelen en kreeg elke dag een annulering binnen omdat het systeem dit deed, na me verhuizing heb ik week geen aansluiting gehad, ik heb een week moeten wachten op het pakket, want de verhuizing kon niet worden geregeld. boosterpakket aangevraagd 2 maal dit werd door het systeem geannulleerd, monteurs afspraken ik werd gebeld door de monteurs dat ze niet kwamen omdat ze het te druk had en zo kan ik nog even doorgaan.

Omdat ik bij ziggo zat heb ik via familielid me laten overhalen om over te stappen vaan vodafone met telefoons..de abbonementen zijn nog niet actief maar heb de simkaarten en telefoons in bezit.  De telefoons zijn gebruikt maar zit geen krasje op, ik heb bij vodafoon ook aangegeven ik wil desnoods de telefoons overnemen of kopen maar ook dat is niet mogelijke.

het abbonement is nog niet actief hoe kan dan de 14 dagen bedenktijd al in werking zijn gegaan..ik weet niet wat ik het produkt heb of het werkt naar behoren?

 

2 medewerkers van Vodafone orderbeheer hebben mij al toegezegd dat ik van het contract af kan omdat het nog niet actief is en dit klopt, ook de medewerkers van de winkel hebben een notitie achter gelaten dus ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, eerst een hoop ellende bij zusterbedrijf en nu hier weer..

 

 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu is er een case aangemaakt en ik kan weer 3 weken wachten..leuk he..

 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De casus wordt alleen maar erger..

Net geinformeerd als ik geen klant meer ben bij ziggo kan ik de volle pond gaan betalen bij vodafone leuk he...ik kan er niets aan doen dat de diensten niet werken..de casus en ellende wordt alleen maar erger

En bij vodafone schuilt iedereen achter dat een case is aangemaakt en daarop moet je wachten.. hoe lang dit kan weken duren.

ik probeer de afdeling status order te bereiken maar dit is ook probleem.. want ik moet elke keer mijn probleem vertellen.

 

 

 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu zijn de telefoontoestel weer van mijzelf zijn..ik snap er echt niets meer van...wat een zooit zeg bij vodafone

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @woumar 
Hoe het ook zit, wacht nog even op @Vincent van Vodafone. Laat hem even met je mee kijken, voor je nog een heel dagboek kan volschrijven. Ik weet niet hoe het in elkaar zit en kan je daar ook niet bij helpen. Er zijn wel allemaal vragen die in me op komen maar dan nog kan ik niet met je mee kijken wat Vincent wel kan doen.

Je moet daar nog echt even geduld voor hebben, sorry 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie,

 

Maar kan niet lang wachten op 13-10 loopt mijn abbonment bij ziggo af en kan dan niet meer gebruikt maken van de kortingen, waar ik als klant van ziggo niets aan kan doen.

Iedereen heeft begrip en vertel hun wat er is gebeurt bij ziggo maar niemand kan iets betekenen..zowel niet bij ziggo als bij vodafone.

Contractbeheer zeg je kan kosteloos annuleren maar moet naar de winkel om daar alle me spullen in te leveren en bij de winkel zeggen ze je moet contact opnemen bij contactbeheer want wij nemen geen spullen in.

Contactbeheer zeg je moet alles inleveren ook de toestellen maar de winkel zeg nee deze zijn gekocht!!! snap jij het nog ik niet.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Snap het volledig maar het is niet aan mij om dit af te handelen. Daarom, even wachten en dan komt er iemand van Vodafone je verder helpen. 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

echt een puinhoop daar zeg nu wordt er weer gezegd dat ik prepaid nummers heb.

nu bel ik met mijn vraag en wordt maar doorverbonden, eerst een danielle aan de lijn nu weer een Roos, dan een Elise.

Maar geholpen wordt je niet.

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Beste @woumar 
Op deze manier maakt u het alleen nog maar erger. Als u elke keer maar mensen gaat bellen en bij iedereen navraag gaat doen dan kan het nooit goed komen. Op deze manier zet u allemaal mensen in om van alles uit te zoeken en dat is onnodig. Mijn verzoek aan u is dan ook om nu even helemaal NIETS meer te doen en te wachten op @Vincent, hij is werkzaam bij Vodafone en helpt u verder. Ze willen u zeker wel helpen maar nu loopt alles door elkaar heen, wacht tot Vincent u hier heeft geholpen. 

Stop met bellen!

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zojuist met afdeling orderstatus en daar iemand gesproken en die kon bevestigen dat ik met Mich... heb gesproken en dat alle afspraken stonden bij mijn ordernummer, er is een case  aangemaakt12511372 maar ook nu dat alles klopt wat ik vertel een aangeeft is er niemand de verantwoording neemt of mij kan helpen..opnieuw zit ik de val dit vodafone heet terwijl alle afspraken in het systeem staan maar het kom nu over dat niemand zijn vingers wil branden of zijn verantwoording neemt de klant heeft gelijk en de klant bekijk het maar... 

het is niet mijn bedoel om heel dagboek hier te zetten maar ik weet dat ik gelijk heb maar wordt bij vodafone niet gehoord er worden leugen verteld en ik wordt van kastje naar de muur gestuurd.

 

 

Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

@woumar Blijf hier in dit forum reageren, hier heb je straks een vast aanspreekpunt, als je blijft bellen, dan blijf je telkens iemand anders aan de telefoon krijgen, die meestal niet meer kunnen zeggen, dan wat er in het systeem staat.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Beste @woumar 
Ik vraag u nogmaals vriendelijk om gewoon even te wachten op iemand van Vodafone hier op de community. Op dit moment heeft u al zoveel mensen aan het werk gezet dat het er niet duidelijker op begint te worden. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @woumar, welkom op de Community.

Jemig, in wat voor moeras jij je nu bevindt, verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Super frustrerend dat je van A naar B naar C wordt gestuurd en dat je geen stap verder komt. Ik kan me goed voorstellen dat je hier totaal moedeloos van wordt.

Ik ben er voor je ingedoken om te kijken wat de stand van zaken is. De case die is aangemaakt, staat op dit moment nog open. De weg die is ingezet, is echter wel de juiste. Een collega neemt de case inhoudelijk in behandeling en neemt contact met je op om het verder af te wikkelen.

Vanuit mijn persoon ga ik ook nog kijken of ik een andere ingang heb waarmee we wellicht alle rompslomp versneld achter ons kunnen laten. Je hoort dus nog van me!

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Door toezegingen, ik heb diverse actie ondernomen maar je vodafone doet niets

 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onderstaande reactie, kreeg ik via messenger... het verhaal klopt maar zoek het maar uit klant

 

k ben ook bang dat ze jullie verzoek gaan afwijzen ongeacht wat de collega aan de telefoon heeft verteld. Dit omdat je een contract hebt afgesloten en we ons moeten houden aan de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan. Maar.. ik zou de case uiteraard wel gewoon afwachten. Er is een kans dat ze een uitzondering kunnen maken omdat je ook Ziggo had afgesloten maar dat daar vanuit hun geen service mogelijk was. Ik zie ook de notitie op 11 september 18:05 van Maikel terug in het systeem. Daarin geeft hij aan dat hij heeft overlegd met Savedesk en dat beide collega's akkoord gingen.

 

Dus ik krijg gelijk...en vervolgens doet vodafone niets

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vind je het gek...ook via messenger heb ik nu bewijs dat er toezeggingen zijn gedaan.

Maar niemand helpt je binnen vodafone.. je hoort dat er een case is aangemaakt maar ik als klant zie niets.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Sorry dat ik het moet zeggen: maar je maakt er zelf nu een zooitje van. Laat het nu eens uitzoeken door Vincent en het case team. Elke keer als jij weer contact opneemt met Vodafone gaat iemand anders er weer mee aan de slag. Dat is echt niet verstandig! Laat het nu even lopen en dan krijg je vanzelf bericht. 

Dat je zegt dat niemand je helpt is echt niet waar. Ik denk dat half Vodafone al voor je aan de slag is gegaan. 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry misschien vind jij nu niet leuk wat ik ga zeggen.

Ik heb aantal malen toezegging gekregen, ik heb aantal malen naar de winkel gereden op advies van vodafone medewerkers, de medewerkers in de winkel verdommen om enige actie te ondernemen.

Vervolgens wordt je tegen gewerkt door medewerkers, wat zou jij dan doen....want bij de ene medewerker gaat de deur open en bij de andere wordt hij keihard dicht gegooid terwijl er toezegingen zijn gedaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic