woumar

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iedereen doet maar wat en verschuilt zich achter regels

Echt een schande hoe je wordt geholpen..het verhaal kastje naar de muur worden gestuurd. We hebben te horen gekregen dat het Ziggo abbonement vanwege omstandigheden wordt beëindigd maar via de mail krijg je geen antwoord maar zo gaat het ook via Vodafone. Omdat we geen Ziggo hebben willen we ook vodaphohe opziggen. Gisteren contractbeheer gesproken en die gaf aan geen probleem morgen naar de winkel met het pakket en inleveren dan komt het goed gesproken met M. Ik kom bij de winkel krijg daar te horen ik kan het niet inleveren en u bedenktijd is voorbij..uitgelegd dat het abbonement nog niet actief.was en geen probleem was..maar de medewerker wilde niets doen en had hier geen boodschap aan. Dus weer de afdeling contractbeheer gebeld en die gaf aan dat ze contractbeheer moeten bellen..mijn wederhelft naar de winkel en die gaf het aan maar beide medewerkers wilde niet bellen..dus weer naar huis en contractbeheer gebeld en die gave aan ze moeten echt bellen maar aangegeven dat ze dat niet doen en niet willen..dus ik als klant zit nu tussen wal en schip...bij contractbeheer wil helpen maar de winkel wil niets doen maar bij Vodafone kunnen we nergens terecht..echt een schande..dus wat moet ik nu...

33 Reacties 33
woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas nog niets gehoord of een mail ontvangen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@woumar Even een tussentijdse vraag. Volgens onze gegevens heb je onder rembours, oftewel aan de deur, betaald. Klopt dit of zegt dat iemand anders wat binnen het huishouden? In dat geval is er geen sprake van een toestellening. Ik hoor graag hoe het een en ander in mekaar steekt om dit verder terug te laten koppelen. Bedankt!

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onder rembours en aan de deur betaald.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt voor jouw bevestiging @woumar. We hebben dit doorgegeven aan ons contactpersoon. Hij gaf aan dat je in de tussentijd opnieuw via een andere weg contact hebt gezocht en er nu inmiddels sinds 19 september een klachtencase openstaat. De situatie is dus nu in beheer/behandeling bij de afdeling klachten. Hierdoor kunnen wij op dit moment als klantenservice niet meer zoveel doen. 

Wel houden we de case voor je in de gaten en hopelijk is deze eind volgende week opgepakt. Zo niet, dan gaan we kijken of we dit alsnog op een andere manier kunnen aanvliegen/versnellen.

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is case 4 ze lopen vanaf begin september..

Zal ik eerlijk  zijn Vodafone doet niets met klachten of met vragen op welke manier dan ook.

Ook niet bij de rechtsbijstand..wat heeft het voor zin..je krijg geen copy van de case die is gemaakt, je krijg er geen reactie op want de eerste is meer is van begin sept dan 3, weken geleden..dan bel je met de vraag dan krijg je te horen,,- het is behandeling we kunnen niet doen... 

Voor mij is een case of een klacht een groot toneelstuk bij Vodafone..ze doen er niets mee en je krijg geen antwoord op nergens....wachten op Sander krijg je hier te horen die geeft ook een subjectief antwoord en verder kan de klant het bekijken..

Nog geen email of een telefoontje 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verder hoor je ook niets meer...

Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

@woumar Heb je het bericht van gister van Cecilia van Vodafone al gelezen?

https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement-Prepaid/iedereen-doet-maar-wat-en-verschuilt-zich-achter... 

Zo nee, ze melden dat ze het in de gaten blijven houden en als het eind volgende week niet is opgelost, ze een andere weg gaan zoeken om het oplossen.

 

"Wel houden we de case voor je in de gaten en hopelijk is deze eind volgende week opgepakt. Zo niet, dan gaan we kijken of we dit alsnog op een andere manier kunnen aanvliegen/versnellen."

 

Het advies om niet via allerlei andere wegen contact op te nemen dan via dit forum, heb je in de wind geslagen en nu het bij de klachtenafdeling ligt, kan en mag niemand anders bij Vodafone er verder iets mee doen en is het afwachten wat de klachtenafdeling ervan vind.

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar is weer zo iets een contactpersoon wie is dat Vodafone laat niets van zich horen of enige reactie. De contact van de rechtsbijstand krijg geen normaal antwoord..sorry maar ik geen goed woord over hoe ik word behandeld door Vodafone.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Beste @woumar 
Je contact persoon is nu @Cecilia, wat @Bertusje je ook probeert uit te leggen. Wachten is wat je nu moet doen, want Cecilia zegt je: "Wel houden we de case voor je in de gaten en hopelijk is deze eind volgende week opgepakt. Zo niet, dan gaan we kijken of we dit alsnog op een andere manier kunnen aanvliegen/versnellen."

Ze wil dus zeggen, wacht even tot eind volgende week en als het goed is, dan is het opgelost, zo niet dan gaat ze kijken of ze het alsnog via een andere weg kan oplossen. Begrijpelijk dat het wachten lang duurt maar op dit moment is Cecilia je aanspreek persoon en is het verstandig om te wachten en niet nog meer verschillende plekken Vodafone aanspreken. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder. 

Sorry dat ik het ook nog een keer moet zeggen, wachten tot 29 september en als het dan nog niet is opgelost gaat Cecilia er 2 oktober mee verder en zien wat ze voor je kan regelen. En als Cecilia dit schrijft dan kan je haar er aan houden want dat is echt een doorbijtertje 😉😁.

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niemand reageert, via opzegging kan je abbonemt niet opzeggen.

Je beb aan de godde overgeleverd ik hang al 15 minuten in de wacht want duw komt er niet wie wel.

Ik ben het zat ik volg adviezen op maat krijg totaal ook totaal geen antwoord of medewerking uit welke service ook...

Ik voel me met de rug tegen de muur staan..als ik er van af ben bij mij geen...meer in huis.

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is nu dinsdag en er weer geen..antwoord, ik heb abbonement van 1 simkaart opgezegd maar kan de andere niet opzeggen..omdat we geen SMS code krijgen. .ik betaal want dit gezeur en totaal geen service dan betaal ik maar want niemand pakt mijn klacht of vragen op..laat staan dat je antwoord krijgt ..het schuim staat bij mij op de kaken, eerst ziggo en nu Vodafone.

zie hier alle reacties boven..bij mij komt het over doet u niets dan doen wij het ook niet.  Grrrr zoek het maar uit klant.

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben nu weer zo ver als 4 weken geleden, de winkel moet de simkaarten en telefoons terugnemen om alles op nul te zetten en dat doen ze niet. Ik ben 4 weken geleden ook weer 2 maal naar huis gestuurd omdat niet de werkprocedure, ik kan niets ook leidinggevende springt niet in deze casus, ziggo diensten zijn niet te leveren op mijn adres en daarom wil ik Vodafone opzeggen..iedereen doet toezegging maar ik kom als klant niet verder...

Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

 

@woumar Heb je het bericht van afgelopen vrijdag van Cecilia van Vodafone wel goed gelezen?

 

https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement-Prepaid/iedereen-doet-maar-wat-en-verschuilt-zich-achter... 

Zo nee, ze meldt dat ze het in de gaten blijven houden en als het eind volgende week niet is opgelost, dat is dus 29 september 2023, ze een andere weg gaan zoeken om het oplossen.

 

"Wel houden we de case voor je in de gaten en hopelijk is deze eind volgende week opgepakt. Zo niet, dan gaan we kijken of we dit alsnog op een andere manier kunnen aanvliegen/versnellen."

 

Het advies om niet via allerlei andere wegen contact op te nemen dan via dit forum, heb je in de wind geslagen en nu het bij de klachtenafdeling ligt, kan en mag niemand anders bij Vodafone er verder iets mee doen en is het afwachten wat de klachtenafdeling ervan vind.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @woumar 

Zoals afgesproken zou ik een oogje in het zeil houden en je voorzien van een update na een week. In de tussentijd heb je ook zelf weer opnieuw contact gezocht. 

Ik heb alles voor je lopen uitzoeken wat de stand van zaken nu precies is. Op 23-09 heb je een bestelling gedaan bij Vodafone voor 2 mobiele nummers. Hierbij was sprake van een overstap van HollandsNieuwe naar Vodafone. 

Op 20 september is nummerbehoud doorgelopen en waren de mobiele nummers actief bij Vodafone. Inmiddels zijn beide abonnementen bij ons stopgezet. De bestellingen zijn dus geannuleerd en de abonnementen zijn in zijn geheel opgezegd. Bij beide bestellingen heb je de eenmalige kosten van de toestellen in zijn geheel voldaan middels rembours. Er is dus geen sprake van een toestellening. De toestellen zijn dan ook jouw eigendom en mag je houden. 

Zoals aangegeven heb je dus beide abonnementen (mobiel nummer eindigend op 595 en 381) bij ons opgezegd. Wel zien we dat je bij Hollandsnieuwe een verzoek tot nummerbehoud hebt ingediend voor één mobiel nummer (eindigend op 595). Dit verzoek zal echter niet uitgevoerd kunnen worden omdat dit mobiele nummer niet actief is. Nummerbehoud is namelijk enkel en alleen mogelijk bij een actief nummer. 

De vraag is nu wat je verder zou willen. Als je bij Hollandsnieuwe of een andere provider gebruik wilt maken van andere mobiele nummers, dan staat alles verder goed. Maar als je één of beide nummers weer terug wilt laten porteren, dan moeten we beide nummers dus weer activeren t.b.v. nummerbehoud. Je zal na activatie van de nummers hier dan een nieuw verzoek voor moeten indienen bij je provider. 

Laat je mij weten of dit laatste nodig is? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic