dervish

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb een nieuwe telefoon , met een nieuw nummer allen kan niet registreren

hallo evry one
 
ik heb net een nieuw telefoon gekocht hij werkt goed kan er mee bellen en smsen . allen nu wil ik me registreren op vodafone.nl  + 5 euro ... alles gaat goed ik krijg een smsje van  1200 met een code vull alles goed in ... allen als ik wil bevestige zegt hij er is een fout opgetreden probeer het later opnieuw ..... allen dat is nu al 2 dagen want gister avond deed hij het ook niet
 
 
hopelijk kan iemand helpe ?
 
 
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topic verplaatst.

Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Dervish,

Ik denk dat het in dit geval gemakkelijker is om even contact op te nemen met de Klantenservice.
Eerlijkheidshalve gebied me te zeggen dat My Vodafone wel eens wat "probleempjes" kent :8

De collega's van de Klantenservice kunnen je ook registreren.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic