LienSimons

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ingangsdatum abo

hoi,

ik heb een simkaart met nummerbehoud aangevraagd. KPN geeft pas vrij per 08 dec en ik kon dus niet eerder oversluiten. Vodafone medewerker belt me en we spreken af dat hij het aanbod bewaart en me ergens in sept belt om te bekijken of ik dan wel over kan stappen.
nu heb ik de simkaart echter al ontvangen en meteen de kosten; vanaf juli 2018 dus betalen bij Vodafone...??
ik moet nog tot december bij kpn betalen en wil dus pas bij Vodafone gaan gebruiken per 8 december.

ik kan het pakketje binnen twee weken retour zenden en de bestelling herroepen, maar ik had toch een afspraak met de Vodafone medewerker?
waarom kan ik niet gewoon de bestelling hanteren met ingangsdatum 08 december?

voor mijn part 1 dec. ook geen probleem.
inloggen op my Vodafone gaat pas als je nummer actief is...maar dat kan ik dus niet doen want mogelijk ga ik de bestelling herroepen.
lastig om contact te krijgen dus.


ben benieuwd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi LienSimons
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wegens privacy kan ik je als klant niet helpen om met je mee te kijken, dat moet echt iemand van Vodafone doen. Daarom adviseer ik je toch even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of anders even een prive berichtje te sturen via Facebook en/of Twitter (die kunnen je ook heel goed helpen en kijken hoe ze dit oplossen). Wil je liever direct met iemand chatten dan kan dit ook, mits er voldoende mensen aanwezig zijn en het niet te druk is, via een chat.

Via bovenstaande kom je dus verder en kunnen ze je helpen.
Veel succes alvast!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi LienSimons
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wegens privacy kan ik je als klant niet helpen om met je mee te kijken, dat moet echt iemand van Vodafone doen. Daarom adviseer ik je toch even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of anders even een prive berichtje te sturen via Facebook en/of Twitter (die kunnen je ook heel goed helpen en kijken hoe ze dit oplossen). Wil je liever direct met iemand chatten dan kan dit ook, mits er voldoende mensen aanwezig zijn en het niet te druk is, via een chat.

Via bovenstaande kom je dus verder en kunnen ze je helpen.
Veel succes alvast!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er worden abonnementskosten in rekening gebracht zodra je nummer actief is bij ons. Het kan dan ook dat je nu al een simkaart hebt, maar deze pas te gebruiken is vanaf de 8e.
Helaas kan ik niet zien of dit de correcte datum is. Dit kun je navragen bij de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic