jouwikke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen en rekening bekijken

Ik heb ongeveer anderhalf jaar geen sms kunnen ontvangen (wel kunnen sturen). Dit was een bekend probleem met dit toestel (Raar dat je hier geen bericht vab krijgt). Dus kon opgelost worden door een software update te doen via de pc. Maar toestel zei elke keer als je hem aansloot 'lader niet ondersteund'.

Inloggen op mijn vadafone kon ik niet omdat ik het wachtwoord kwijt was. Een nieuwe aanvragen ging niet want dat moet via een sms.

Nu zit ik sinds 2 januari, helaas voor jullie bij een andere provider, en kan nu wel weer een sms ontvangen. Krijg ik vandaag een sms van dat mijn nieuwe rekening klaarstaat op mijn Vodafone. Ik kan nu dus sms ontvangen en denk dan vraag ik een nieuw wachtwoord aan om anderhalf jaar rekeningen + eindafrekening te bekijken, maar het is geen vodafone nummer meer dus gaat dat niet via de site. Hier lukt het wel dus nu mijn vraag: hoe kan ik mijn rekeningen bekijken.
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Dus in 18 maanden kom je niet op het briljante idee om je Vodafone SIM-kaart in een andere smartphone te stoppen (die je hebt geleend van iemand uit je omgeving) om de verstuurde Vodafone-SMS-berichten te lezen. En om je My Vodafone accont weer te activeren met de informatie uit dat SMS-bericht.

Hoewel je dus wist dat jouw smartphone geen sms-berichten kon ontvangen?
En het was ook een te grote moeite om je besturings-systeem te updaten, zodat het ontvangen van sms-berichten wel weer mogelijk zou zijn geweest.

Vreemd verhaal.

Nu ben je geen klant meer van Vodafone, dus jouw nul-zes-nummer zit niet meer in de database bij Vodafone.
En dus heb je geen toegang meer tot My Vodafone.

Wel zou Vodafone moeten nadenken om oud-klanten wel nog een half jaar-na-einde-abonnement toegang te geven tot My Vodafone. Dit om in ieder geval de eind-afrekening te kunnen bekijken. En eventueel downloaden.

Succes !

Netwerker

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi beiden, toegang tot je My Vodafone account voor ex-klanten is mogelijk. Die is toegevoegd juist voor mensen die geen klant meer zijn, maar hun rekeningen nog niet gedownload hadden.

Een nieuw wachtwoord opvragen is voor een ex-klant inderdaad niet meer mogelijk. In dit geval is even contact opnemen met de klantenservice het handigste. Mijn collega's kunnen je eventueel een rekening toesturen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic