angelique1977

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan geen verbinding maken met de server

Ik kan mij niet aanmelden met een google+ account, er komt te staan: Geen verbinding / kan geen verbinding maken met de server.
Ik kan geen apps als whatsapp en facebook downloaden uit google play
Ik krijg vodafone nl niet te zien op mijn display, maar ben wel geregistreerd.
al mijn apn settingen staan goed.
Ik heb wél e-mail (Hotmail), wifi en gmail en ik kan via de browser op internet.
Ik ben ook mijn foto's kwijt, mijn (opgeslagen muziek) bestanden en ik kan geen camera gebruiken, want die zegt: usb opslag uitschakelen voordat u de camera gebruikt.
Ik krijg een geen sd kaart gedetecteerd melding als ik in de galerij foto's wil bekijken, maar mijn sd kaart zit er gewoon in, eruit gehaald en er weer in gedaan, helpt niet en ik heb de telefoon ook al gereset. Via fabrieksinstellingen.
Please help!
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @angelique1977 ,

Ondervindt je nog steeds deze problemen? Zo ja zou je even kunnen vermelden om welk toestel het gaat en welke Android versie. Dan kijk ik voor je naar en oplossing maar het probleem dat jij beschrijft ben ik tot nu toe niet tegengekomen.

Heb je al eens opnieuw ingelogd met je Google account?
angelique1977
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi ik heb nog steeds dezelfde problemen, het toestel is een Samsung Galaxy Mini 2. Android versie zou ik even moeten opzoeken...oh Android 2.3 smartphone staat op de verpakking. ja opnieuw inloggen met google account heb ik gedaan nadat ik alle instellingen terug had gezet via fabrieksinstellingen, dus na resetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic