Glasshouse Comm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

lange wachttijd telefonische hulplijn

Hi,
Ik had al ruim 55 minuten in de wacht. Tussentijds heb ik even een Vodafone medewerker gesproken die me heeft doorverbonden naar een andere afdeling. Wat is er aan de hand?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Glasshouse Communications
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee wat er aan de hand is. Dat zou je moeten vragen aan de mensen van de klantenservice van Vodafone :wink:. Ja, als je die aan de lijn krijgt.

Misschien nog veel mensen die even snel de aanbiedingen mee willen pakken van afgelopen weekend? Mocht je een vraag willen stellen dan kan je ook een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Misschien heb je dan sneller antwoord?

Via de Community kan ik het ook niet zeggen want wij zijn klanten onder elkaar die elkaar willen helpen. Dus ja, waarom het zo druk is, geen idee.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Glasshouse Communications
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee wat er aan de hand is. Dat zou je moeten vragen aan de mensen van de klantenservice van Vodafone :wink:. Ja, als je die aan de lijn krijgt.

Misschien nog veel mensen die even snel de aanbiedingen mee willen pakken van afgelopen weekend? Mocht je een vraag willen stellen dan kan je ook een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Misschien heb je dan sneller antwoord?

Via de Community kan ik het ook niet zeggen want wij zijn klanten onder elkaar die elkaar willen helpen. Dus ja, waarom het zo druk is, geen idee.
Glasshouse Comm
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ah. Ik dacht dat dit forum was van Vodafone zelf. Via twitter heb ik ook geprobeerd contact te zoeken. Hopelijk levert dat wat op. Bedankt in ieder geval!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Het is wel van Vodafone zelf maar een klanten helpt klanten Community.
Voor de simpele vragen waar je geen antwoord op weet en iemand anders misschien wel.
Het gaat vast en zeker goed komen ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen telefonisch contact met ons gekregen @Glasshouse Communications? 😉 Of kunnen we je via de Community nog ergens mee van dienst zijn?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic