bianca ruijgrok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

nog steeds storing

had begrepen dat er een storing was.maar kan nog steeds niet bellen.telefoon al opnieuw opgestart maar krijg nog steeds niet aangemeld bij netwerk
8 Reacties 8
Miss Mix

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Same here in Amsterdam
Juliant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook in Delft. Maar ze geven wel op nu.nl aan dat het probleem is verholpen
Alex Beks

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hetzelfde geld voor Maastricht en we hebben drie abonnementen die niet werken kan niet aanmelden op netwerk, ook niet handmatig krijg ik hem niet aangemeld, ik wilde al bellen met hun maar geen enkel toestel kan bellen, bijzonder vervelend zeker als je alleen maar mobiel bent.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi bianca ruijgrok & Miss Mix & Juliant
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik lees zojuist dit bericht van Serkan (moderator van Vodafone):
We werken nog steeds met man en macht om de problemen op te lossen en iedereen zo snel mogelijk weer te verbinden met het netwerk. Ik zal spoedig een nieuwe update plaatsen in dit topic. Nogmaals bedankt voor het begrip en onze excuses voor het ongemak!
Alex Beks

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heel fijn dat jij even iets laat weten Energieboy maar het topic waar jij na linkt is gesloten.??
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Alex Beks wrote:
heel fijn dat jij even iets laat weten Energieboy maar het topic waar jij na linkt is gesloten.??

Ja, die is gesloten omdat ze die "waarschijnlijk" clean willen houden zodat, wanneer er een update is, mensen dit gelijk goed kunnen lezen. Als iedereen daar zou gaan reageren dan komen ze er met hun update ook niet meer bovenuit.

Dat is de reden waarom die gesloten is maar dat is wel de topic die je op de hoogte gaat houden. Like die topic en mocht er iets veranderen dan krijg je vanzelf een berichtje per mail. Handig toch en ja, uiteraard vervelend dat het allemaal nog niet werkt, vind ik hier ook wel 😞
Miss Mix

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
lijkt me vooral handig als die update van Serkan snel komt en dat daarin staat dat er nog steeds problemen zijn, ipv ons leip maken door het tegenovergestelde te beweren, beetje respectloos naar je zakelijke en andere klanten...
De media helpen mee om de illusie in stand te houden...
https://www.ad.nl/economie/vodafone-grootschalige-storing-voorbij~a3e397d5/
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Miss Mix wrote:
lijkt me vooral handig als die update van Serkan snel komt en dat daarin staat dat er nog steeds problemen zijn, ipv ons leip maken door het tegenovergestelde te beweren, beetje respectloos naar je zakelijke en andere klanten...

Ben het volkomen met je eens dat er zeker nu wel een update mag komen. Echter, je moet niet vergeten dat Serkan ook afhankelijk is van informatie die hij krijgt van anderen. Als hij dan iets plaatst wat niet juist is dan gaan we weer met z'n allen er tegen in. Snap daarom ook best dat Vodafone echt zeker wil zijn van zijn bericht en dan pas een melding gaat plaatsen.

Volg deze topic: Netwerkstoring
Je krijgt dan vanzelf een mailtje als er iets op is aangepast 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic